Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofDat doet echt pijn! Hoe kan je nu zo zijn?
-edit-
De BMW
als dat al pijn doet... zo exclusief is nen 330d nu ook weer niet. Trouwens, das hun goed recht om da spel naar de ****** te helpen eh. Een M1 of iets dergelijk, dat zou zonde zijn maar een 330d? daar zijn er al veel van bijeen geplooid denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepapals dat al pijn doet... zo exclusief is nen 330d nu ook weer niet. Trouwens, das hun goed recht om da spel naar de ****** te helpen eh. Een M1 of iets dergelijk, dat zou zonde zijn maar een 330d? daar zijn er al veel van bijeen geplooid denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepapals dat al pijn doet... zo exclusief is nen 330d nu ook weer niet. Trouwens, das hun goed recht om da spel naar de ****** te helpen eh. Een M1 of iets dergelijk, dat zou zonde zijn maar een 330d? daar zijn er al veel van bijeen geplooid denk ik
Dat doeje zelfs ne lada niet aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaOok op de pook hebben ze zich kwaad gemaakt:
Comment
Comment