Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die Fransen,

Comment

• Comment

• Ik heb altijd maar 1 vraag bij dergelijke taferelen : heeft de staat niet de plicht om die wrakken op te ruimen ? Niet alleen in Belgie mag je geen wagen op een openbare plaats parkeren zonder plak ... OK, in sommige landen zijn ze wat minder fanatiek, maar in Belgie zijn ze ook niet straf. In Duitsland en Oostenrijk zie ik dat niet direct gebeuren ... En in Amerika blijft een wagen langs de kant van de autosnelweg ook niet echt lang staan ...

En wat prive-domeinen betreft, er bestaan ook iets gelijkaardig als dat wat ze voor huizen hebben, neem ik aan ...

Comment

• Doe die foto's maar weg voor Carlito hier komt.

Comment

• Toen we een paar jaar geleden in't zuiden van Frankrijk op verlof waren, woonde er in de buurt van het hotel een kerel wiens tuin compleet vol stond met Amerikaanse wagens, variërend van redelijk goede staat tot wrak . Zeker een 20 tal wagens.

En ik weet ook nog ergens een wrak van een Mercedes SLC (denk ik) staan, maar het is er nog nooit van gekomen om er een foto van te nemen.

Comment

• ik weet nog toen ik 2jaar geleden in frankrijk was...

T'was daar markt en we zochten parking,
              eindelijk iets gevonden op één of ander vaag stuk grond, stond daar ook een wrak waarvan de banden letterlijk(!) aan de grond gesmolten waren...

Comment

• toen ik 5 jaar geleden op de basisschool zat, () stond er altijd langs de weg een Jeep Wagoneer geparkeerd. die heeft daar bijna een jaar gestaan en dat vind ik toch wel knap want dat kom je niet vaak tegen hier in nl. nou in iedergeval niet waar ik woon

omdat ie onder een aantal bomen stond en het daar eigenlijk altijd een soort vochtig was werd de lak al gauw groen en de raamrubbers deden het ook niet lang. toch stond ie niet op slot en kon je er gewoon in zitten

Comment

• Deze hadden jullie nog te goed van mij

AX...

... en een Supra

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• wie laat z'n supra nu zo wegrotten

Comment

• Comment

• wat is dat voor n bak?
                        yanktank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT4Rulez
                          wat is dat voor n bak?
                          yanktank?
                          Fiat 128 3P

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
                            Fiat 128 3P
                            Nee nee, het was zeker geen Fiat Achteraan had die ronde lichten.

Kan het een Mustang zijn?

Comment

• zat ook aan een mustang te denken.
                              in ieder geval aan een amerikaan door die lijn van het koetswerk wat een stuk omhoog gaat achter het portier. veel amerikaanse coupes hadden dat

EDIT: lijkt een beetje op een AMC Javelin

alleen weet ik niet of die ronde lichten achter hebben
                              Last edited by ; 12/09/2006, 23:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy
                                Nee nee, het was zeker geen Fiat Achteraan had die ronde lichten.
                                Ja de deze zekers

Comment

in ieder geval aan een amerikaan door die lijn van het koetswerk wat een stuk omhoog gaat achter het portier. veel amerikaanse coupes hadden dat
                                  Zoals ook de 128 Sport dat had

edit: foto zelf gemaakt
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• knappe foto maar toch is het geen fiat coupe

check bijv die lichten voor het voorwiel, das ook iets wat veel amerikanen hadden en zo'n deur zonder raamstijl

Comment

• ik geef het op

Comment

• heb m denk gevonden,
                                        idd een Ford Mustang alleen dan uit 1971

hij heeft zo'n strip als op een '71 mustang op de zijkant, die lichten voor de voorwielen zitten op de goede plek, ook het randje waar de koplampen horen te zitten klopt, raamstijl klopt ook en daklijn ook dus denk idd dat het een mustang is
                                        Last edited by ; 12/09/2006, 23:48.

Comment

heb m denk gevonden,
                                          idd een Ford Mustang alleen dan uit 1971

hij heeft zo'n strip als op een '71 mustang op de zijkant, die lichten voor de voorwielen zitten op de goede plek, ook het randje waar de koplampen horen te zitten klopt, raamstijl klopt ook en daklijn ook dus denk idd dat het een mustang is
                                          Het is dus een Mustang Foto van de achterkant heb ik verloren

Comment

Working...
                                          X