Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jaja die staat er dus aan het wachte op z'n nieuwe eigenaar... Hehe. Jaja da gebeurt er dus als ge dieje auto een paar jaar in weer en wind me deuren open in een grasveld laat staan.
M'n vervangwagen (die caddy) staat er zelfs ook nog op. lol
Ascona C2 aan de Grijpen in Tienen. Vroeger stond er nog een goudkleurige C1 naast. Best wel een marginale plek, in de caravan woont er nog iemand, die met een vesleten T2 bus rijdt, en naast de ascona staat een statig, erg vervallen herenhuis.
Leuk om nog eens terug te zien... de Rekord met bult
Was altijd bij de dieselversie.
schitterende wagen was dat.
Men ouders hebben zo een donkerbruine berlnia gehad. super de luxe vanbinnen en eens op gang verbruikte dat niets meer.
Die bult was echt ferm.
Iets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic
Iets dat ik verkeerdelijk als een Kadett C-wrak aanzag (ik kon alleen de daklijn zien) bleek achteraf maar een Mitsubishi Lancer te zijn en ook geen wrak... dus niet goed genoeg voor dit topic
Comment