Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks gezien: E30, Astra en een R4'ke (denk ik). Ik kon helaas niet dichter komen vanwege de afsluiting.

Comment

• Prachtwrak gespot in Dublin : stond daar zeker al 10 jaar, te zien aan de haag die de wagen al een heel eind overgroeit. Moest spontaan denken aan het autowrak bij Onslow (keeping up appearances)

Comment

• toch zonde he. Zeker voor zo een slee. Aan zijn spiegels en bumpers te zien een van de latere modellen, maar toch...
        Je snapt niet waarom mensen dat bijhouden maar toch laten verkommeren...

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
          die Daimler is helaas geen zak waard. niemand wil een ex-lijkwagen.
          Ik wel.
          Wel zo'n amerikaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
            Ik wel.
            Wel zo'n amerikaan.
            goed nieuws. mijn Satellite is oorspronkelijk als lijkwagen gebruikt.

begin maar te sparen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
              goed nieuws. mijn Satellite is oorspronkelijk als lijkwagen gebruikt.

begin maar te sparen.
              nee.

(te kort)

Comment

• FSO Prima

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wrakken op het een-journaal! In een kloof ergens...

Te herbekijken op www.vrtnieuws.net
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• staat in warmond.
                        rijd nog wel en word af en toe op die boederij gebruikt om hooibalen etc mee te vervoeren
                        maar aan de oude nummerplaat te zien mist ie al aardig wat jaren APK en ziet er niet echt fris meer uit

weet ook nog wat oude trekkers te staan
                        Last edited by ; 17/11/2006, 18:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          FSO Prima

Volgens mij is dat een FSO Polonez. Prima edition ofzoiets, dat wel ja

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                            Volgens mij is dat een FSO Polonez. Prima edition ofzoiets, dat wel ja
                            Vanaf '89 is er van de naam Polonez geen sprake meer hoor...
                            en spreken we over een FSO Prima

Comment

• deze stond jaren als wrak bij een kasteeltje

de pony

Comment

• Leuk

Comment

• Vandaag in Lochristi op een parking, ergens in een hoekje, gespot.

Een Audi TT met Franse nummerplaten die er zo te zien toch ook al een tijdje staat te verkommeren. Ocharme...

Bijgevoegde Bestanden
                                  BMW F30 316d Sportline - '13
                                  BMW Z3 1.8 -- '97
                                  --------------------------------------------------------------
                                  2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                  2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk Berichten
                                    Vandaag in Lochristi op een parking, ergens in een hoekje, gespot.
                                    Zo staat er bij Mazak op het industrieterrein in Haasrode een witte Passat onder een boom. Ook al een jaar of twee denk ik. Mankeerde precies nochtans niets aan.

Comment

Vandaag in Lochristi op een parking, ergens in een hoekje, gespot.

Een Audi TT met Franse nummerplaten die er zo te zien toch ook al een tijdje staat te verkommeren. Ocharme...

amai , ik versta da niet ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        amai , ik versta da niet ze
                                        Het zou me niet verwonderen moest het om een gestolen voertuig gaan (Franse nummerplaten). Zo'n auto "vergeet" je nu toch niet op een parking hé...
                                        BMW F30 316d Sportline - '13
                                        BMW Z3 1.8 -- '97
                                        --------------------------------------------------------------
                                        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Het zou me niet verwonderen moest het om een gestolen voertuig gaan (Franse nummerplaten). Zo'n auto "vergeet" je nu toch niet op een parking hé...
                                          Echt raar, als dat op mijn parking zou staan, zou ik hem toch al lang laten verwijderen hebben door de politie...

Comment

Working...
                                          X