Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier ook niet

www.opelklassiek.be

Comment

• Maar dan ging aan de andere kant zien en tot mijn grote verbazing is dit nog een héél oud r4'ke! met de ronde grille en binnenspiegel op het dashboard Tigra gaat me ongetwijfeld kunnen vertellen van welke jaar deze gaat zijn

www.opelklassiek.be

Comment

• In die wei waar da R4'ke staat vond ik ook dit zelfbouwpakket
        Aan de achterste spatborden te zien een Fordson Super Major of Dexta geweest maar nu ligt er ne camionblok in

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Tigra gaat me ongetwijfeld kunnen vertellen van welke jaar deze gaat zijn
          Ongeveer maar niet exact hoor!

Het is een modeljaar van '68 tot '74, dat allesinds

Als jij gezien hebt of het logo vooraan een ruit is oftewel gewoon de naam Renault, dan kan ik nog wat verfijnen in jaartal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Ongeveer maar niet exact hoor!

Het is een modeljaar van '68 tot '74, dat allesinds

Als jij gezien hebt of het logo vooraan een ruit is oftewel gewoon de naam Renault, dan kan ik nog wat verfijnen in jaartal.

Ik kan nog net op de foto zien da het een ruit is
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Ik kan nog net op de foto zien da het een ruit is
              ok, '72 - '74 dan

Comment

• gezien in geneve deze week
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Achter Sega z'n hoek staat een rottende Volvo Amazone....mits ik nooit een fototoestel bij heb is de kans zeer klein dat je er een foto van zal zien ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                    gezien in geneve deze week
                    was het daar autosalon misschien?

Comment

was het daar autosalon misschien?
                      zo te zien wel

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• In ninove aan carwash-blub staat al enkele maanden een oude volvo 55 buiten.Ziet er in't algemeen nog goed uit maar de deur staat nu al 2 weken open.Dus interieurke begint al wa af te zien.Ik heb gene pic maar misschien ga ne keer ene maken.

Comment

• Die zijn mooi gelukt

Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten

Comment

• Ik vind dit het topic met de mooiste foto's, quasi allemaal desktop-waardig

Comment

Die zijn mooi gelukt
                                    Mss ge ik morgen terug voor meer fotos van die donker grijze, ik heb geen idee welke dat dat is. Ze staan wel in iemand zijnen tuin

Comment

• Net terug van vakantie (Italia, wat anders ), en volgende wrakken gespot:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• En in een onooglijk bergdorpje een walhalla aan DS-wrakken gevonden (er stonden trouwens ook een drietal SM's tussen, waarvan twee te zien onder het afdak):

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                          En in een onooglijk bergdorpje een walhalla aan DS-wrakken gevonden (er stonden trouwens ook een drietal SM's tussen, waarvan twee te zien onder het afdak):

Allemaal Maffia-bakken

Wat gaat diene mens daar mee doen ?

Comment

Working...
                                          X