ik wil ook zo nen hof
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
deze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtendeze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtendeze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenkga zeker proberen die eigenaars vast te krijgen en proberen deze mooie quattro van de tand des tijds te redden,en moest ik hem toch zelf ni kopen,zal ik avantus zeker een pm'ke sturen
Doneer 'm aub niet aan Carlo. Die maakt er 'n projectje van zodat ie ook 'n wagen heeft tegen dat ie met pensioen gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAls jij 'm niet koopt: pm avantus. Die krijgt leftlane wel zo ver om die te kopen.Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenhoe hard gaat dat ding
Hij heeft nu al 2 quattro's, het is al genoeg zeker!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAllé Avantus, doe dat toch niet...
Hij heeft nu al 2 quattro's, het is al genoeg zeker!!
HOE HARD GAAT DAT DING??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHOE HARD GAAT DAT DING??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTrager dan uw RS2 en zeker trager dan uw RS6, wat moet je nog meer weten??
Niks dat was alles bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenjuuij, oudi's in het wrakkentopic
waar staat die witte?
Comment
-
Comment