Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk ook een 205
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik heb een nieuw Mercedes-wrak gespot maar de foto's zijn nog niet gemaakt.

Ik verschoot wel eventjes, ik had die nog nooit eerder gezien! Het is een W126 denk ik... denk ik want ik zag alleen de zwaar gehavende voorkant.

Ik ga zo spoedig mogelijk terug naar de bos

Comment

• Deze kom ik elke dag tegen als ik naar mijn werk rijd (vlakbij Deurne Airport)
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• mooi

Comment

• ik weet identiek dezelfde staan haha
            www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb weer een fietstochtje gemaakt afgelopen weekend enja weer enkele wrakken gespot op verschillende plaatsen. Hier gaan we:

Comment

• Comment

• een toch redelijk zeldzame, een skoda 120l

en nog een sierra

Comment

• ook wel mooi om te zien:

Comment

• een metro en nog wat andere:

Comment

• Ik weet ook nog een achtergelaten bmw e36 staan, foto's volgen later

Comment

• die vrachtwagens zijn volgens mij wel nog relatief makkelijk aan de praat te krijgen
                          da krijgt ge toch niet kapot
                          BMW E10 1600ti 1967
                          BMW E10 2002tii 1973
                          BMW E30 325i sedan 1986
                          BMW E36 318is cabrio 1995
                          BMW E36 320i cabrio 1994
                          BMW E91 318d touring 2006
                          MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• mooi mooi, Timkaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                              ook wel mooi om te zien:

Zou ik mogen weten waar deze magirussen staan.
                              Heb wel zin om eens een kijkje te gaan nemen.
                              Ik ben namelijk nogal geïnteresseerd in oude vrachtwagens.
                              De magirus in de achtergrond op de eerste foto is een nogal zeldzaam model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Bekijk Berichten
                                Zou ik mogen weten waar deze magirussen staan.
                                Heb wel zin om eens een kijkje te gaan nemen.
                                Ik ben namelijk nogal geïnteresseerd in oude vrachtwagens.
                                De magirus in de achtergrond op de eerste foto is een nogal zeldzaam model.
                                ik weet er ook nog een heel deel staan in een wei

Heusden-Zolder (Limburg)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  ik weet er ook nog een heel deel staan in een wei

Heusden-Zolder (Limburg)
                                  Waar dat dan?
                                  Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                                    Waar dat dan?
                                    Als je van Boekt komt aan de rooi lichten het kruispunt oversteken (= de grote baan Beringen-Zonhoven) na een honderdtal meter aan de linkerkant zie je ze aan de horizon staan

Het kunnen ook wel oude Mercedessen zijn... maar allesinds oude legertrucks. Ik moet ze ook nog van naderbij gaan bekijken

Comment

• Damn Timkaa, echt zalige spots gedaan.
                                      ik wil ook nog is een wrak spotten maar ik heb echt geen zin om alleen rond te fietsen in dit weer...

Comment

• En hier de achtergelaten E36. Ik passeer er dagelijks en ik was ooit eens gestopt omdat ik het raar vond dat de wagen er al jaren stond, terwijl er niets op aan te merken was en de nummerplaten er nog ophingen. Hij staat al jaren op een parking. Sinds kort zag ik dat de wagen afgebroken was en dat de nummerplaten eraf waren en de wieldoppen ernaast lagen, waarschijnlijk had één of andere leukerd onderdelen nodig voor een E36 zoals de motorkap en voorbumper. Ook één van de deuren was geforceerd en op nog plaatsen om onderdelen los te krijgen waarschijnlijk. Dus ik besloot om er eens foto's van te gaan maken en nu komt het uit waarom hij al jaren stil staat, hij staat vast met een politieklem,dat kon ik niet zien vanop straat. Blijkbaar hebben ze bij de politie klemmen in overschot

Last edited by TimKaa; 23/10/2007, 23:00.

Comment

• Comment

Working...
                                          X