Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die vrachtwagens zijn volgens mij wel nog relatief makkelijk aan de praat te krijgen
da krijgt ge toch niet kapot
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Zou ik mogen weten waar deze magirussen staan.
Heb wel zin om eens een kijkje te gaan nemen.
Ik ben namelijk nogal geïnteresseerd in oude vrachtwagens.
De magirus in de achtergrond op de eerste foto is een nogal zeldzaam model.
Zou ik mogen weten waar deze magirussen staan.
Heb wel zin om eens een kijkje te gaan nemen.
Ik ben namelijk nogal geïnteresseerd in oude vrachtwagens.
De magirus in de achtergrond op de eerste foto is een nogal zeldzaam model.
Als je van Boekt komt aan de rooi lichten het kruispunt oversteken (= de grote baan Beringen-Zonhoven) na een honderdtal meter aan de linkerkant zie je ze aan de horizon staan
Het kunnen ook wel oude Mercedessen zijn... maar allesinds oude legertrucks. Ik moet ze ook nog van naderbij gaan bekijken
En hier de achtergelaten E36. Ik passeer er dagelijks en ik was ooit eens gestopt omdat ik het raar vond dat de wagen er al jaren stond, terwijl er niets op aan te merken was en de nummerplaten er nog ophingen. Hij staat al jaren op een parking. Sinds kort zag ik dat de wagen afgebroken was en dat de nummerplaten eraf waren en de wieldoppen ernaast lagen, waarschijnlijk had één of andere leukerd onderdelen nodig voor een E36 zoals de motorkap en voorbumper. Ook één van de deuren was geforceerd en op nog plaatsen om onderdelen los te krijgen waarschijnlijk. Dus ik besloot om er eens foto's van te gaan maken en nu komt het uit waarom hij al jaren stil staat, hij staat vast met een politieklem,dat kon ik niet zien vanop straat. Blijkbaar hebben ze bij de politie klemmen in overschot
Comment