Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Bekijk BerichtenZou ik mogen weten waar deze magirussen staan.
Heb wel zin om eens een kijkje te gaan nemen.
Ik ben namelijk nogal geïnteresseerd in oude vrachtwagens.
De magirus in de achtergrond op de eerste foto is een nogal zeldzaam model.
Comment
-
Wat vooraf ging...
de zoektocht naar een weide, waar het gerucht ging dat er meer dan honderd autowrakken instonden!
Vandaag naar de desbetreffende plaats geweest, samen met Opelfreak, en wat bleek? Het is niet één weide, het zijn er twee!
Een heus autokerkhof zoals in de goeie oude tijd. En er stond vanalles. Van een simpel Kadettje tot een Rolls (2x zelfs) en een stuk of zeven haaikes (6-serie)
Prachtig, effenaf prachtig! We hebben honderden foto's gemaakt. Het zal dus wel effe duren eer ze allemaal online staan.
Maar ik ga alvast beginnenLast edited by Tigra; 28/10/2007, 00:09.
Comment
-
maar verder... Citroën Axel kom het nog maar eens tegen!
Comment
-
En van wie is dat dan allemaal??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZalig! Kan je gewoon naar die wrakken lopen? niemand in de buurt?
de eerste weide kan je wel niet in... alleen maar kijken. draad + hond
maar in die tweede wei kan je gewoon tot in de wrakken, als het moet
en geen kat in de buurt. zalig!
er komen nog foto's... veel bmw
Comment
-
maar verder... overzichtjeeeeeeuh
Comment
Comment