dikke 7
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenEn hier de achtergelaten E36. Ik passeer er dagelijks en ik was ooit eens gestopt omdat ik het raar vond dat de wagen er al jaren stond, terwijl er niets op aan te merken was en de nummerplaten er nog ophingen. Hij staat al jaren op een parking. Sinds kort zag ik dat de wagen afgebroken was en dat de nummerplaten eraf waren en de wieldoppen ernaast lagen, waarschijnlijk had één of andere leukerd onderdelen nodig voor een E36 zoals de motorkap en voorbumper. Ook één van de deuren was geforceerd en op nog plaatsen om onderdelen los te krijgen waarschijnlijk. Dus ik besloot om er eens foto's van te gaan maken en nu komt het uit waarom hij al jaren stil staat, hij staat vast met een politieklem,dat kon ik niet zien vanop straat. Blijkbaar hebben ze bij de politie klemmen in overschot
En daar zo lang laten staan snap ik al helemaal niet, als dat hier gebeurt dan worden die bakken weggesleept!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenja
de eerste weide kan je wel niet in... alleen maar kijken. draad + hond
maar in die tweede wei kan je gewoon tot in de wrakken, als het moet
en geen kat in de buurt. zalig!
er komen nog foto's... veel bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn van wie is dat dan allemaal??
ik zal u straks pm'n... want ik zou niet willen dat die "groen" dit laatste stukje autogeschiedenis ook nog eens zouden doen verdwijnen
de groen ->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDus als ik eens meega met een krik en sleutel valt dat niet op? (ik zeg maar wat hé)
* ik ga nog wat uploaden *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenop een dag als vandaag... doe gerust uw ding
* ik ga nog wat uploaden *
Comment
-
ik weet niet of je die daar gaat vinden... of toch geen goei
hoofdstuk bmw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik weet niet of je die daar gaat vinden... of toch geen goei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenHeb je nog foto's van die Axel? We hebben er hier vroeger zo een gehad.
Zo'n rommelbakOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZaligheid tot in het onneindige!
Laat maar iets weten hé Tigra!
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenHeb je nog foto's van die Axel? We hebben er hier vroeger zo een gehad.
Zo'n rommelbak
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenAls ik het zo zie op de foto's zie ik daar wel velgen die ik wil en die er nog goed uit zien
Comment
-
kijk Gio... er staat een E - kan niet op de nummer komen - gelijk als den uwe ook
Comment
Comment