Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dikke 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
      En hier de achtergelaten E36. Ik passeer er dagelijks en ik was ooit eens gestopt omdat ik het raar vond dat de wagen er al jaren stond, terwijl er niets op aan te merken was en de nummerplaten er nog ophingen. Hij staat al jaren op een parking. Sinds kort zag ik dat de wagen afgebroken was en dat de nummerplaten eraf waren en de wieldoppen ernaast lagen, waarschijnlijk had één of andere leukerd onderdelen nodig voor een E36 zoals de motorkap en voorbumper. Ook één van de deuren was geforceerd en op nog plaatsen om onderdelen los te krijgen waarschijnlijk. Dus ik besloot om er eens foto's van te gaan maken en nu komt het uit waarom hij al jaren stil staat, hij staat vast met een politieklem,dat kon ik niet zien vanop straat. Blijkbaar hebben ze bij de politie klemmen in overschot

Aan de hand van dat nummerplaat kan de politie toch achterhalen van wie dien bak is?
      En daar zo lang laten staan snap ik al helemaal niet, als dat hier gebeurt dan worden die bakken weggesleept!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• E30 325ix touring, vrij zeldzaam dacht ik toch?

Comment

• ik wil da fiatje

Comment

• maar eigenlijk zijn alleen de pinkers nog goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              ja

de eerste weide kan je wel niet in... alleen maar kijken. draad + hond

maar in die tweede wei kan je gewoon tot in de wrakken, als het moet

en geen kat in de buurt. zalig!

er komen nog foto's... veel bmw
              Dus als ik eens meega met een krik en sleutel valt dat niet op? (ik zeg maar wat hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                En van wie is dat dan allemaal??
                van mij

ik zal u straks pm'n... want ik zou niet willen dat die "groen" dit laatste stukje autogeschiedenis ook nog eens zouden doen verdwijnen

de groen ->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Dus als ik eens meega met een krik en sleutel valt dat niet op? (ik zeg maar wat hé)
                  op een dag als vandaag... doe gerust uw ding

* ik ga nog wat uploaden *

Comment

• Zaligheid tot in het onneindige!

Laat maar iets weten hé Tigra!

Comment

op een dag als vandaag... doe gerust uw ding

* ik ga nog wat uploaden *
                      Zalig. Ik wil wat BMW velgen

Comment

• ik weet niet of je die daar gaat vinden... of toch geen goei

hoofdstuk bmw

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

• Heb je nog foto's van die Axel? We hebben er hier vroeger zo een gehad.
                              Zo'n rommelbak

Comment

• toch zot dat het bijna allemaal wagens zijn die ooit veel geld gekost hebben, die daar staan

Comment

ik weet niet of je die daar gaat vinden... of toch geen goei
                                  Als ik het zo zie op de foto's zie ik daar wel velgen die ik wil en die er nog goed uit zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                    Heb je nog foto's van die Axel? We hebben er hier vroeger zo een gehad.
                                    Zo'n rommelbak
                                    Wij ook. Mijn vader kocht destijds een tweedehands Axel 12 TRS om mij te leren rijden. Ik was toen 17. Uiteindelijk werd het wagentje verkocht nog voor ik er ooit mee heb kunnen rijden. Het was een lichtblauwe met alle mogelijke opties. Wat ik mij ervan herinner was het zeker geen trage wagen en maakte het zeer veel lawaai vanbinnen. Ook was het verbruik meer dan 13 liter...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Zaligheid tot in het onneindige!

Laat maar iets weten hé Tigra!
                                      staat genoteerd!

Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                                      Heb je nog foto's van die Axel? We hebben er hier vroeger zo een gehad.
                                      Zo'n rommelbak
                                      ja, van den achterkant, volgt nog. ik vind het wel een leuke bak

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Als ik het zo zie op de foto's zie ik daar wel velgen die ik wil en die er nog goed uit zien
                                      yes

Comment

• kijk Gio... er staat een E - kan niet op de nummer komen - gelijk als den uwe ook

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• und Audi (voor Avantus)

Comment

Working...
                                          X