Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terug met ons voetjes op de grond, tijd voor een "gewone" wrak-spotting
Hoewel... deze Ascona met slechts 40.000 km staat al negen jaar op dezelfde plaats. In 1998 was het nog een pareltje, nu is hij gewoon weggerot. De eigenaar wilde hem destijds niet verkopen.
Een droevig verhaal dixit Opelfreak
groene aanslag!
de lucht van '98 was van een matig jaar
ik geef em nog vijf jaar, dan kunde er soep van koken.
Comment
-
Geef die een week aan mij, en er staat een prachtbak te glimmen voor de deur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenEnig idee welke motor er in die 5 reeks zit?Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk BerichtenHet lijken mij m5 velgen te zijn, dus mogelijk is het er een.
Voor zover ik er iets van ken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIn loksbergen staat nog een rode ascona b 16n bij garage nolet. Staat daar sinds '98 buiten, 40.000km en toen nog nieuw. Heb toen gebeld, maar de die was voor de kleinzoon zij hij. Nu staat hij daar nog en er wordt niet naar om gekeken
Lak is dof geworden, bandjes plat, chrome dof en de roest begint aardig zijn weg te vinden.
Géén verbetering na bijna 3 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen zeldzame D-Kadett ( niet de enige) met ronde koplampen en 2-deurs sedan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEen zeldzame D-Kadett ( niet de enige) met ronde koplampen en 2-deurs sedan.
en the a-team is nix tegen die bedford
...en die cobra
zalig topid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenIk wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiel dieje!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenbandjes met witte letters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk quote mezelf uit februari 2005
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtentralala
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenTigra, check oude fiattekes Een cabrio 126!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendone... en zeg nooit zo maar 126 cabrio tegen een Bosmal
Comment
Comment