Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Valt dat zowat mee in een afgebrande auto wonen?
    goja ge leert er mee leven hé...

binnen een paar dagen ga ik nog eens een fotoke van daar posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      binnen een paar dagen ga ik nog eens een fotoke van daar posten
      met een andere auto in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        met een andere auto in?
        ik dacht eerder aan een model

andere auto daar krijgen is momenteel onmogelijk, zou anders wel nog iets hebben denk ik

Comment

• 2j terug gespot in Normandie:

R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
            2j terug gespot in Normandie:
            www.opelklassiek.be

Comment

• ik ook

Comment

• Nog enkele van toen ik de baan nog deed:

Last edited by Vanni; 04/11/2007, 15:38.
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Comment

Nog enkele van toen ik de baan nog deed:

De plaat hangt er zelfs nog op, niettegenstaande het geen officiële is.

Spijtig genoeg is het een gezonken slagschip.
                      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Qua wrak kunnen deze toch wel tellen me dunkt

Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Op de baan tussen Herk-de-Stad en Diest heeft een hele tijd (toch wel bijna 1 jaar denk ik) zo een uitgebrand wrak van eene bus langs de baan gestaan!
                            Nu staat het er al een hele tijd niet meer!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Op de baan tussen Herk-de-Stad en Diest

hallo

Comment

• Damn, what's the story achter al die wei-wrakken zeg ?

Anders ga ik daar als de bliksem wat reservespul halen voor de '6

Biefstukje meedoen voor de hond volgende keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                  De plaat hangt er zelfs nog op, niettegenstaande het geen officiële is.

Spijtig genoeg is het een gezonken slagschip.
                                  Volgens mij ist wel een officiele zenne...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                    Damn, what's the story achter al die wei-wrakken zeg ?

Anders ga ik daar als de bliksem wat reservespul halen voor de '6

Biefstukje meedoen voor de hond volgende keer
                                    Ik zou er wegblijven als ik van u was... Ik ben er zelf 2 keer geweest en heb met de eigenaar gesproken...

Die hond is erg gevaarlijk en heeft al mensen aangevallen. Bijkomend zijn er al auto's zwaar beschadigd door dat beestje. Ik heb die man gesproken over alle BMW 6series die er staan en over de 750il. Het is verboden om op zijn terrein te komen en geregeld passeert hij daar. Als je interesse in onderdelen hebt, raad ik je aan om met hem contact op te nemen en zeker niets te stelen. Dit is strafbaar en bijkomend staat alles op dit forum.

De verkoper zelf is 55 jaar oud en heeft het uitzicht van een "pattatenboer". Het is iemand die GEEN stukken verkoopt. Ofwel koop je een volledige auto ofwel niets. Zijn prijzen zijn niet bespreekbaar en je mag de auto's niet van dichterbij komen bekijken. Toen ik zei dat ik écht de 750il wilde hebben zei hij: geef mij 2000 euro en je krijgt een batterij van mij, je rijdt hem van mijne hof en ik zie u niet meer... Ik reageer erop dat ik hem eerst wil bekijken en dat ging niet.

De meeste auto's staan er al minimum 5 jaar stil en als je uitleg vraagt dan zegt die elke keer: denk je nu écht van hier goedkoop een wagen te vinden . Ik onderhandel niet en die wagens staan niet in mijn weg. Hij laat de bakken nog liever ophalen met het oud ijzer dan dat hij er eentje verkoopt zei hij.

Zijn werkplaats (in verval) + alle auto's verkoopt hij voor 300.000 euro. Die kerel denkt écht dat hij een goudmijn bezit.

Hij heeft de alpina B3 van Andreas nog even bekeken en hij zei dat het 100% een fake was. Hij had in het verleden genoeg bmw's aangepast en dit was er ook eentje... Andreas moest op zijn tanden bijten maar het is beter om geen energie aan die kerel te verspillen.

Wel spijtig want er staat een mooie autogeschiedenis weg te rotten. En het erge van al, het kan hem niks schelen want hij heeft geld genoeg. Misschien dat hij binnen 5 jaar terug aan de verkoop begint als hij goesting heeft...

spijtig... erg spijtig... Dat die kerel in orde is met milieuvergunningen betwijfel ik wel
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Sad but true