Gevolg van vermoedelijk onverantwoord rijgedrag...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenInderdaad echt een zaligheid. Mijn vader had die 14" ATS-velgen ook op z'n eerste Golf. t'Was wel geen GTI, maar het leek er toch op...
lekker ats cup velgskes op nen einser. surfplank en grote lip is ook sjiek.
uwa pa HAD smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k heb laatst in de koffer van m'n Olds nog een setje ATS'en gevonden. iemand interesse? 'k heb ook nog Speedline van een Audi Cabrio liggen ergens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenzalig !!!!
lekker ats cup velgskes op nen einser. surfplank en grote lip is ook sjiek.
uwa pa HAD smaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa, ik vind hem ook zalig, hij wou een GTI (wie niet) maar kon het niet betalen, dus maakte hij hem zelf maar na, spoilertjes, sportstuur, sportzetels, in het begin zelfs GTI-velgen maar die werden al snel vervangen door deze ATS'en omdat ze te smal stonden op de auto. Het enige wat ontbrak was dus de zwarte strepen op de deuren, de zwarte lijn rond de achterruit, een rood biesje rond het front, de badges en de motor natuurlijk. De auto was spijtig genoeg al weg voor ik geboren was, daarna had hij een échte GTI MkII.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtennice , golf 2 gti ook prachtig
Allemaal enorm lang geleden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie ATS'en waren krom. Wil je weer bagger verkopen ja?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMisschien alleen spijtig dat hij 8 kleppen te weinig had. Maar mét was naar het schijnt niet superveel sneller.
Allemaal enorm lang geleden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten8 kleppen zijn perfect voor een gti. erg betrouwbaar, mijn laatste had 300000 km afgemaald, en reed als nieuw.
Comment
-
Wie weet deze nog staan ? Baan Brugge-Sluis,net voorbij het kruispunt met Westkapelle,en rode Manta B,staat er 20 jaar in een schuur,of wat er nu nog van overblijft,wagen is nog steeds kompleet,maar een ingestort dak is nergens goe voor.
Op de linkerkant van de weg,open weide,geen afsluitingen of prikkeldraad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenWie weet deze nog staan ? Baan Brugge-Sluis,net voorbij het kruispunt met Westkapelle,en rode Manta B,staat er 20 jaar in een schuur,of wat er nu nog van overblijft,wagen is nog steeds kompleet,maar een ingestort dak is nergens goe voor.
Comment
-
Ik ken die wagen ook. Van kleinsaf, als we naar Sluis gingen, stond hij er al.
zeker al 15 jaar. En nog altijd op dezelfde plaats .
Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk BerichtenWie weet deze nog staan ? Baan Brugge-Sluis,net voorbij het kruispunt met Westkapelle,en rode Manta B,staat er 20 jaar in een schuur,of wat er nu nog van overblijft,wagen is nog steeds kompleet,maar een ingestort dak is nergens goe voor.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwelkom gangstertje
Comment
Comment