Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje
    Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Is dat een Wartburg ofzo (die voor de Civic staat)??
    dat zou wel eens kunnen

en een wrak is altijd iets mooi en triestig tegelijkertijd.

Comment

• eerder iets engels,
      denk ik

maar paarden hebben een hoofd om te denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        dat zou wel eens kunnen

en een wrak is altijd iets mooi en triestig tegelijkertijd.
        de blauwe wagen is een Trabant 600,breakversie,volledig kompleet.
        Jammer genoeg waren m'n batterijen leeg,mss volgend weekend eens teruggaan.
        Beide wagens zijn van dezelfde eigenaar,hij heeft de Trabant 10 jaar geleden laten invoeren van Duitsland,maar heeft er nooit de papieren van gehad,dus die staat hier al een tijdje...
        Ik heb em gevraagd of ie em zou wegdoen,hij zou me iets laten weten,wordt vervolgd...

Comment

• Als Jann dat gaat zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Als Jann dat gaat zien
            Jann kan dit zien,ze staan op de Zeebruggelaan te Lissewege,richting Zeebrugge op de linkerkant,aan de firma Crevits.
            Liefst eerst es aanbellen naast de firma,dan ist gn probleem.

Comment

• Mijn eigen schroothoopje

jaja had het niet moeten doen, maar toch gedaan en nooit meer goed gekomen

ben daar nog steeds zeer bedroefd over

Comment

• c'est fini ?

Comment

• capri

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    capri
                    ford capri 2.0s uit 1981 en ja helaas fini..

had ondertussen al aardig wat spullen liggen 2.8 V6, stuurbekrachtiging, achter klapraampjes, hoekige klepdeksels, koplamp covers, 5 -bak, stage3 nokkenas, openluchtfilter, ralleygroep uitlaat (BIIIGGGG SOUND op de rijksweg was het een monotone roffel zodat je niet met je bijrijder kon praten)

Heb nu alvast voor de volgende capri (als die er komt) nog de lamp covers en hoekige klepdeksels (en wat gepantserde remleiding) liggen

Comment

• Comment

• de voorzijde van de Trabant ,en ne Volvo Amazone...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik heb ook nog een rits wrakken gespot... foto's zal ik eerdaags wel eens posten

Comment

• Deze ben ik tegengekomen. Sorry voor de gsm-kwaliteit...

Nog een paar jaartjes en ze horen hier helemaal thuis!

Comment

• WAUW

Comment

• Heerlijke verlaging onder die bakken.

Comment

• Van de zomer gespot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                    de blauwe wagen is een Trabant 600,breakversie,volledig kompleet.
                                    Jammer genoeg waren m'n batterijen leeg,mss volgend weekend eens teruggaan.
                                    Beide wagens zijn van dezelfde eigenaar,hij heeft de Trabant 10 jaar geleden laten invoeren van Duitsland,maar heeft er nooit de papieren van gehad,dus die staat hier al een tijdje...
                                    Ik heb em gevraagd of ie em zou wegdoen,hij zou me iets laten weten,wordt vervolgd...
                                    das geen 600.... das een P50 break... die zijn zo gelijk 5000 keer vetter!!!

zalige kar, en die kleur!! himmelblau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                      das geen 600.... das een P50 break... die zijn zo gelijk 5000 keer vetter!!!

zalige kar, en die kleur!! himmelblau
                                      ik heb gewoon het kenteken afgelezen op de achterkant,was mss al es vervangen ofzo..
                                      blijkbaar zij de papieren toch al ergens opgedoken,da's al iets...wordt vervolgd!!

Comment

• Deze vanmorgen gespot:

Comment

• Nemo,heb je wa meer uitleg over dat pareltje? Hopelijk wordt die nog gered...

Comment

Working...
                                          X