Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Doet me denken aan de 'topgear challenge': Starion - Jaguar XJS - BMW 635CSi. Dat was grappig!
Indeed ... met die "customisaties" ... kuch
Het zal de enigste test ter wereld zijn waar enkel de Jap met technische prolemen heeft moeten opgeven. Die BM mankeerde wel een koppel cilinders, maar dat is iets anders
Hoe kan je die zoeken op youtube? ik heb geen resultaten voor zoekopdracht: top gear challenge starion.
Ik zou het niet weten, hoe je "topgear challenge': Starion - Jaguar XJS - BMW 635CSi" kan vinden op Youtube ... misschien een brief schrijven naar meneer You Tube ?
Behold the fact some things are not on YouTube. Ik weet het, verassend concept, maar toch.
Hoe kan je die zoeken op youtube? ik heb geen resultaten voor zoekopdracht: top gear challenge starion.
Ik heb dat ooit nog bekeken op youtube, de challenge heette "£1500 coupé" als ik me niet vergis, maar ik vind het nu ook niet meer. Het stond ook op http://www.topgear.com
Comment