Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
Ben niet zo thuis in het autowrak spotten, nochtans staan er hier in de buurt wel nog redelijk wat.
Weet niet of deze mercedes een wrakjuweeltje is
Anders zoom ik wel even de foto hoor
tis een coupe zo lijkt met 1 oog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
Ben niet zo thuis in het autowrak spotten, nochtans staan er hier in de buurt wel nog redelijk wat.
Weet niet of deze mercedes een wrakjuweeltje is
Anders zoom ik wel even de foto hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenDie blauwe, is dat niet Frankie zijn Ford Courier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneigenaars van coupes hadden wel eens de gewoonte kopsteunen achterwege te laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenDie blauwe, is dat niet Frankie zijn Ford Courier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk BerichtenIk wel, maar wacht eens rustig af of iemand aan de hand van deze foto's kan zien welke modellen het zijn.
Gr Jeroen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk BerichtenIk wel, maar wacht eens rustig af of iemand aan de hand van deze foto's kan zien welke modellen het zijn.
Gr JeroenPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk Berichten2 Iso Rivolta IR350's:
Gr Jeroen
Bezit jij géén Opel Rekord A coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenTigra en Opelfreak moeten eens op missie. In het zwitserse Kaufdorf rusten 1000 oldtimers...
http://www.autobild.de/artikel/wrack...ut_458885.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie hebben ik al op het autoweek forum gezien
Bezit jij géén Opel Rekord A coupé?
Gr Jeroen
Comment
Comment