Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
    baa Brugge-Dudzele,juist voorbij Dudzele,op de linkerkant,staat er een buske.
    De eigenaar is 80jaar oud,en wil er niks van weten om zelf maar nog iets ervan weg te doen...
    Let op de kabels waarmee het dak vasthangt

Dat buske, zaaaaaaaaalig
    www.opelklassiek.be

Comment

• doet er mij aan denken... ik weet ook nog altijd een buske staan, wachtend op foto's

Comment

• op kapaza deze prachtige foto's gevonden:

www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Ik heb ooit ook eens zo een schuurvondst gedaan, ook een B-Kadett
            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
              Ik heb ooit ook eens zo een schuurvondst gedaan, ook een B-Kadett
              Staat die te koop op Kapaza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                Staat die te koop op Kapaza?
                Jep
                www.opelklassiek.be

Comment

• geef link is, ik zoek me een oud krelleke dat nog kan rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                    geef link is, ik zoek me een oud krelleke dat nog kan rijden
                    Ik vrees dat hier wel één en ander moet aan gebeuren eer je kan rijden

Reken maar op een volledige restauratie

hier de link:

www.opelklassiek.be

Comment

• Vndg nog een aangename verrassing gedaan

Hier schuin tegenover staat een oude boerderij met vlak over ons een oud schuurke

Nu gaan ze waar de schuurke stond nieuwe appartementen zetten

Maar met de afbraak van da schuurke kunnen we de achterkant van de boerderij zien...

En ge hoort me al afkomen

Er staan 2 wrakken! (mss meer maar deze kan ik zien vanuit men kamer)

Wat ik al heb kunnen zien is een rood Pug 205-je en een rode Pug J-5 Camionette.
                      Vroeger hebben die mensen wel een goudkleurige C-Kadett gehad, en nu hoop ik stilletjes... Morgen ga ik eens zien van ne foto van de Pugs te nemen en eens te zien of er meer staat
                      www.opelklassiek.be

Comment

• jaja

Comment

Volgens mij een matra bagheera

Zal nog es dichter gaan zien. Hopelijk regent het niet binnen in die wagen :/
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Vndg nog een aangename verrassing gedaan

Hier schuin tegenover staat een oude boerderij met vlak over ons een oud schuurke

Nu gaan ze waar de schuurke stond nieuwe appartementen zetten

Maar met de afbraak van da schuurke kunnen we de achterkant van de boerderij zien...

En ge hoort me al afkomen

Er staan 2 wrakken! (mss meer maar deze kan ik zien vanuit men kamer)

Wat ik al heb kunnen zien is een rood Pug 205-je en een rode Pug J-5 Camionette.
                            Vroeger hebben die mensen wel een goudkleurige C-Kadett gehad, en nu hoop ik stilletjes... Morgen ga ik eens zien van ne foto van de Pugs te nemen en eens te zien of er meer staat

Heb wat foto's genomen, wel hard moeten inzoomen, ze zijn dus niet zo duidelijk
                            Heb enkel de 2 Pugs gezien
                            www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• dat kan dichter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        dat kan dichter

moeilijk der loopt namelijk altijd wel volk in de buurt
                                        www.opelklassiek.be

Comment

moeilijk der loopt namelijk altijd wel volk in de buurt
                                          dat is precies toch aangrenzend aan een wei?

Comment

Working...
                                          X