Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk heb ooit ook eens zo een schuurvondst gedaan, ook een B-Kadett
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengeef link is, ik zoek me een oud krelleke dat nog kan rijden
Reken maar op een volledige restauratie
hier de link:
Comment
-
Vndg nog een aangename verrassing gedaan
Hier schuin tegenover staat een oude boerderij met vlak over ons een oud schuurke
Nu gaan ze waar de schuurke stond nieuwe appartementen zetten
Maar met de afbraak van da schuurke kunnen we de achterkant van de boerderij zien...
En ge hoort me al afkomen
Er staan 2 wrakken! (mss meer maar deze kan ik zien vanuit men kamer)
Wat ik al heb kunnen zien is een rood Pug 205-je en een rode Pug J-5 Camionette.
Vroeger hebben die mensen wel een goudkleurige C-Kadett gehad, en nu hoop ik stilletjes...Morgen ga ik eens zien van ne foto van de Pugs te nemen en eens te zien of er meer staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVolgens mij een matra bagheera
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenVndg nog een aangename verrassing gedaan
Hier schuin tegenover staat een oude boerderij met vlak over ons een oud schuurke
Nu gaan ze waar de schuurke stond nieuwe appartementen zetten
Maar met de afbraak van da schuurke kunnen we de achterkant van de boerderij zien...
En ge hoort me al afkomen
Er staan 2 wrakken! (mss meer maar deze kan ik zien vanuit men kamer)
Wat ik al heb kunnen zien is een rood Pug 205-je en een rode Pug J-5 Camionette.
Vroeger hebben die mensen wel een goudkleurige C-Kadett gehad, en nu hoop ik stilletjes...Morgen ga ik eens zien van ne foto van de Pugs te nemen en eens te zien of er meer staat
Heb wat foto's genomen, wel hard moeten inzoomen, ze zijn dus niet zo duidelijk
Heb enkel de 2 Pugs gezien
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat kan dichter
moeilijkder loopt namelijk altijd wel volk in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenmoeilijkder loopt namelijk altijd wel volk in de buurt
Comment
Comment