Leuvensesteenweg (N2) 580, Nossegem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenFak heel mooi gespot Zero2
Enig idee hoelang deze wagens daar al staan?
edit: ik denk dat Opelfreak die Kadett kent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDie Alfa al meer dan 15 jaar, maar die Opel is relatief recent
damn... rotte vis
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenTervuursesteenweg (N3) 539, Leefdaal
Comment
-
Dien Alfa en die Kadett te koop
Ik denk dat ze d'r geld voor zullen moeten geven om die weg te krijgenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDien Alfa en die Kadett te koop
Ik denk dat ze d'r geld voor zullen moeten geven om die weg te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenamn die alfa moet er in zijn gloriejaren machtig hebben uitgezien... valt dat niet op te lappen? interieur lijkt mij vrij proper
rotte vis, niks meer mee aan te vangen, laat em gerust en nog eens vijftien jaar staan aub
Comment
-
Idd, Die Kadett heb ik al zien staan! staat ook op kapaza voor 600euro
En die Alfa? Kom je die tegen als van aan die Kadett terug naar Bertem rijdt? Dan heb ik die gemist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIdd, Die Kadett heb ik al zien staan! staat ook op kapaza voor 600euro
En die Alfa? Kom je die tegen als van aan die Kadett terug naar Bertem rijdt? Dan heb ik die gemist
Tervuursesteenweg (N3) 539, Leefdaal
Comment
Comment