Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zou kunnen, tis maar omdat hij een TX*-*** plaat heeft, en dat staat vaak op taxi's...

Comment

• Las dinsdag in HLN dat de stad Oudenaarde verschillende autowrakken heeft staan ergens op een onbewaakt stuk grond, en dat ze geen plaats vinden om die ergens "beveiligd" te stallen.
      Er stond een foto naast het artikel en ik dacht daar het huidige model van de BMW 7-serie te zien staan tussen de wrakken, waarvan het dak afgeknipt was, of zoiet.
      Heb op HLN.be gezocht naar het betreffende artikel, maar niet gevonden...

Iemand hier van Oudenaarde ??

Comment

• ik heb het artikel ook gezien... moest ik van oudenaarde zijn, ik stond er al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          ik heb het artikel ook gezien... moest ik van oudenaarde zijn, ik stond er al
          Malaise is van Oudenaarde (of toch in de buurt)

Comment

• Vandaag samen met Tigra onze wagentjes nog eens buitengelaten En ng maar eens naar de unimog wei gereden...

Na eerst over een brede gracht te zijn gesprongen zagen we dit tafereel

De eerste op de foto hebben eens onder de loep genomen:
            Dit is duidelijk ééntje van het ' instappen en wegrijden ' principe

Maar hij start niet Zou er nog wel benzine in zijn ??? Laten we eens kijken:
            De dop is er al af dus we kunnen goed kijken...

En waar is Tigra naartoe ???

www.opelklassiek.be

Comment

• Potverdekke Hij is in de tank gekropen om te zien of er nog benzine in is !!!
              Den deugniet

www.opelklassiek.be

Comment

• Hij was van 1962
                De rest is aan de kenners ( Matteus ?) om te ontleden

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                  zou kunnen, tis maar omdat hij een TX*-*** plaat heeft, en dat staat vaak op taxi's...
                  bezoldigd personenvervoer.

Comment

• En deze was wat jaloers dat we zijn broer steeds zaten te bekijken, daarom knipoogde hij de hele tijd naar ons

www.opelklassiek.be

Comment

• Jullie zijn toch niet toevallig door Zonhoven gekomen hé?
                      Heb net dezelfde kadett gezien als de jouwe.
                      Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
                        Las dinsdag in HLN dat de stad Oudenaarde verschillende autowrakken heeft staan ergens op een onbewaakt stuk grond, en dat ze geen plaats vinden om die ergens "beveiligd" te stallen.
                        Er stond een foto naast het artikel en ik dacht daar het huidige model van de BMW 7-serie te zien staan tussen de wrakken, waarvan het dak afgeknipt was, of zoiet.
                        Heb op HLN.be gezocht naar het betreffende artikel, maar niet gevonden...

Iemand hier van Oudenaarde ??
                        zie hierboven:
                        locatie is de parking achter het gerechtsgebouw

Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                        Wrak genoeg?

[ATTACH]42415[/ATTACH]

[ATTACH]42416[/ATTACH]

[ATTACH]42417[/ATTACH]
                        Last edited by saabi; 17/02/2008, 22:21.
                        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                        Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cupra R Bekijk Berichten
                          Jullie zijn toch niet toevallig door Zonhoven gekomen hé?
                          Heb net dezelfde kadett gezien als de jouwe.
                          jep
                          www.opelklassiek.be

Comment

• kan geen toeval zijn

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Potverdekke Hij is in de tank gekropen om te zien of er nog benzine in is !!!
                            Den deugniet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                              zou kunnen, tis maar omdat hij een TX*-*** plaat heeft, en dat staat vaak op taxi's...
                              De Merc die ik ken, stond er nog. TXL 942 of 947 dacht ik.
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                Garage ergens in Deinze met deze 2 prachtwagens

(imgs verwijderd want anders vond ik mn quote te lang)

Gewoon ff zeggen dat de foto's frontpage-nieuws zijn op autoblog.nl
                                Uit representatief onderzoek is gebleken dat onze bezoekers gek zijn op ongelukken. We kijken maar al te graag naar concepten en beursbabes, maar er gaat niks boven een desastreus schadegevalletje (om de woorden van Lotte te gebruiken). Speciaal daarom heb ik twee aanbiedingen. De eerste is een Quattroporte die waarschijnlijk met de neus in een […]

Gans fier én trots

Comment

• Even wat nostalgie, nog uit de tijd dat alles kon

Watervervuiling, grondvervuiling wat was dat.

Gewoon lekker met je ring,steek en bacho sleutelen...

Niet dat gezeur aanhoren van de DEMONTAGE MEDEWERKER...of het ook morgen kan.

NEE. VANDAAG. graag

Dit heeft niets met een autowrak te maken, gewoon mooi ook nostalgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                    zie hierboven:
                                    locatie is de parking achter het gerechtsgebouw

Amai, schiet ook nie veel van over... da zal wel van ongeval zijn, zeker.
                                    Komt de garage da nie ophalen ?

Comment

• Het is anders een weinig conventionele manier van utistappen eh
                                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Tis wel een feit dat legervoertuigen tijdens hun bestaan altijd goed onderhouden zijn,en meestal in droge hangars staan.
                                        Binnen 10jaar zullen die er nog niet veel veroudert (verroest) uitzien,in vgl mé ne gewone truck...

Comment

• wrakje gevonden, heb het gekocht voor onderdelen. Stond al buiten sedert 1992

Comment

Working...
                                          X