Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en nog eentje

Comment

• Simca 1308
      www.opelklassiek.be

Comment

• Franse auto's uit die tijd,tot '90s, hoorde je gewoon roesten

Comment

• Ik weet niet of dit iets bijdraagt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten
            wrakje gevonden, heb het gekocht voor onderdelen. Stond al buiten sedert 1992
            http://img206.imageshack.us/img206/8960/dsc05537cq7.jpg
            Onderdelen? De klinken van de deur misschien ?

Kent iemand de kanten van Aalst goed? De grote baan van Aalst naar Ninove, kilometerpaal 4.5, in de wei staan een stuk of 4 roestbakken naast elkaar zielig weg te kwijnen... Geen foto's kunnen nemen spijtig genoeg.

Comment

• Ja onder andere, maar het strafste was wel dat ik hem op de trailer gereden heb. Na al die jaren stilstand was een sterke batterij en wat verse benzine genoeg om hem aan de praat te krijgen.
              Zo was ie klaar om gerecycleerd te worden

Comment

• effe quoten want dit is zalig

Oorspronkelijk geplaatst door consul

Comment

• @consul: rij jij R12-16?

Comment

• Bij Jupke in 't straat staat een witte Merc W122 (als ik me niet vergis) te verkommeren

Maar heb nooit een fototoestel bij
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      @consul: rij jij R12-16?

Inderdaad ik heb een 16, weliswaar een andere dan op mijn afbeelding
                      dit is em

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
                        Las dinsdag in HLN dat de stad Oudenaarde verschillende autowrakken heeft staan ergens op een onbewaakt stuk grond, en dat ze geen plaats vinden om die ergens "beveiligd" te stallen.
                        Er stond een foto naast het artikel en ik dacht daar het huidige model van de BMW 7-serie te zien staan tussen de wrakken, waarvan het dak afgeknipt was, of zoiet.
                        Heb op HLN.be gezocht naar het betreffende artikel, maar niet gevonden...

Iemand hier van Oudenaarde ??
                        ' tzou blijkbaar naast het gerechtsgebouw zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door AVS
                        Autowrakken in Oudenaarde
                        Al 15 jaar staan er naast het gerechtsgebouw van Oudenaarde een hoop autowrakken. Wagens die in beslag zijn genomen. Eerst ging het om een tijdelijke oplossing maar vandaag lijkt het er stilaan een autokerkhof. Alle auto’s die een rechter in beslag neemt komen terecht in de achtertuin van het gerechtsgebouw. Vorig jaar zou er een loods komen maar ook dat plan is afgesprongen. Nu staan de roestende auto’s op de open parking allesbehalve bewaakt. Het gerecht wilde niet voor de camera reageren maar vertelde ons wel dat het een hele problematiek is waar ze al jaren een oplossing voor zoeken. Het is volgens hen aan Justitie om een alternatieve stockageplaats te vinden. De verantwoordelijke dienst was niet bereikbaar voor verder commentaar.
                        edit: Saabi had er al op geantwoord

Comment

dit is em
                          zaligheid

Comment

• En ik... ik heb nog eens een wrak gespot

Comment

• vrij groen.

Comment

• REDDEN!!!!!!!!!!!!!

je ziet ze haast nooit meer en het zijn zo'n geweldig mooie wagentjes

Ziet er al bij al ng goed te restaureren uit
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Vrij rot... en is al aan een langere wrakken-carriere bezig, denk ik. Denk dat hij gewoon eens verplaatst is

Comment

dit is em
                                    Ingevoerd van Frankrijk? Kost dat veel,welke procedure moet je volgen? Volledige keuring?...

Comment

• bij mijn weten moet ie gewoon naar de keuring maar je kan hem ook als oldtimer laten keuren, bij die Fransozen is dat wel handig want die beschikken niet over een gelijkvormigheidsattest. verder moet dan nog een speciaal stickertje(dat kost wat maar weet niet hoeveel) op het formulier: "aanvraag tot inschrijving" en daarmee is de kous normaalgezien af. zo was het toch vroeger, jaar of vijf terug. intussen kan dat allemaal gewijzigd zijn...keuring kennende

Comment

• hebben ze mij toegestuurd, ik moet enkel nog eens gaan kijken, staat ergens in noord frankrijk

Comment

• Gij hebt precies iets met Chrysler / Simca

Comment

Working...
                                          X