Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo heeft er laaaaaaaaaaaang ene in scherpenheuvel gestaan een 2-Liter automaat
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Zo heeft er laaaaaaaaaaaang ene in scherpenheuvel gestaan een 2-Liter automaat
      bij josenjef

is hij weg?

Comment

• en op de achtergrond een R4 Savanne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          bij josenjef

is hij weg?
          Ik heb em de laatste keer dat ik daar kwam niet gezien
          www.opelklassiek.be

Comment

• dood schaap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              dood schaap?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                ...Mooi gepreseRteerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                  En dat arme beest dan
                  Moet maar niet aanvallen he. Mijn idee is : een dier dat u aanvalt, mag je afknallen

Tuurlijk, als ge op iemand anders zijn eigendom staat ... dat is een ander verhaal.

Comment

• Comment

• Waar blijft gij die toch allemaal vinden?

Comment

• Talbot... wat is dat nadien geworden? Renault ofzo?

Die staat er trouwens mooi te pronken op 't proper aangeharkt kiezelsteenpleintje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          Talbot... wat is dat nadien geworden? Renault ofzo?

Die staat er trouwens mooi te pronken op 't proper aangeharkt kiezelsteenpleintje
                          Volledig opgegaan in Peugeot dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
                            Volledig opgegaan in Peugeot dacht ik.
                            Exact

Comment

• da wa er eentje dat ik nog staan had, normaal bedoeld als donorwagen maar ik ga ze een tweede kans geven. na een grondige beurt met de hogedrukreiniger ziet ze er al beter uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten
                                da wa er eentje dat ik nog staan had, normaal bedoeld als donorwagen maar ik ga ze een tweede kans geven. na een grondige beurt met de hogedrukreiniger ziet ze er al beter uit

Van Wontergem dedju,

Ik denk dat ik als kind dienen auto nog vaak gezien heb in rijdende toestand...

succes met de restauratie
                                saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                                Porsche 993 (1994)

Comment

• Zalig!
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Succes mé de restauratie,maar opgepast voor verborgen gebreken (lees : roest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten
                                      da wa er eentje dat ik nog staan had, normaal bedoeld als donorwagen maar ik ga ze een tweede kans geven. na een grondige beurt met de hogedrukreiniger ziet ze er al beter uit

Zalig, een Talbot/Simca-liefhebber! Heb in mijn jeugd bij mijn overbuur-garagist dikwijls meegheolpen, die deed heel veel met Simca/Talbot.

Zeg, ik heb hier nog twee voorzetels van een Talbot, beige fluweel, in redelijke staat. Ik heb er onlangs al twee op het containerpark gesmeten, de twee resterende zullen weldra ook dit lot beschoren zijn. Ben je geïnteresseerd in ze? Je mag ze gratis hebben.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
                                        ' tzou blijkbaar naast het gerechtsgebouw zijn.

edit: Saabi had er al op geantwoord
                                        Inderdaad, dat klopt. M'n nonkels hebben de helft van die wagens daar wel gezet door de jaren heen (depannagedienst in Oudenaarde). Ik ben er zelf ook nog geweest, een 15-tal jaar geleden. Toen leek het nog of alles een nieuwe eigenaar kon vinden

Als je in Oudenaarde wat vrakken wil spotten, moet je ook eens naar de Meersbloem rijden, daar zitten ze met hun garage, en op hun parking staan meestal wel enkele geaccidenteerde wagens. Niet echt een wrak voor hier in dit topic (want niet verweerd door de jaren), maar wel ferm wrakachtig door het ongeval

En vroeger, tussen de Meerbloem en de Schelde, achter Megaton, was er nog een autokerkhof, zalige tijden gehad daar, maar ik vrees dat dat niet meer zal bestaan...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Niet zelf getrokken. maar wou ze toch plaatsen.

Comment

Working...
                                          X