Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yorvic Bekijk Berichten
    Allez hier kennen ze mij ook al
    Ah iemand uit mijn straat...de wereld is klein he. Toch niet van tegen het kerkske?
    jawel die met zenne signum en daarvoor met zen johny astra cabrio met chromé velgen nr.150

Comment

• Comment

• Comment

• jij zoekt ze echt wel op he, die talbot / simca's

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• is dat ook frankrijk?

Oorspronkelijk geplaatst door consul Bekijk Berichten

Comment

• te zaterdag ook wat wrakken gespot

Die 128 is in mijn ogen trouwens verre van verloren... de 500 zo rot als kaas

Comment

• hij heeft ook de kleur van veel te oude kaas ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• achter een afsluiting (dus vanop afstand) konden we volgende kiekjes maken.

3x A112... wie vindt ze?

4x A112 70 HP

Comment

• Proficiat wrakkenzoekers! Het is een mooie buit die jullie meebrachten.
                    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      achter een afsluiting (dus vanop afstand) konden we volgende kiekjes maken.

3x A112... wie vindt ze?

Tussen de Datsuns en Nissans

Comment

te zaterdag ook wat wrakken gespot

Die 128 is in mijn ogen trouwens verre van verloren... de 500 zo rot als kaas

Waar hebt ge die zien staan en staan die (fiatjes 500) eventueel te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
                          Waar hebt ge die zien staan en staan die (fiatjes 500) eventueel te koop?
                          Dat moet je aan Opelfreak vragen, hij was er bij en 't was in zijn achtertuin dat we aan het spitten waren

Maar ik denk dat het Ransberg was... en dat ligt écht in het midden van de lijn Diest - Tienen

Comment

Dat moet je aan Opelfreak vragen, hij was er bij en 't was in zijn achtertuin dat we aan het spitten waren

Maar ik denk dat het Ransberg was... en dat ligt écht in het midden van de lijn Diest - Tienen
                            ok, bedankt

Comment

• Just Ransberg, deelgemeente van Kortenaken, +-10km van Tienen.
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Zalech... Allé, zielech eigeleuk. In feite zouwe zeldzaamheden tijdens meetings door leden gerestaureerd moeten worden waarbij mensen zoals Wuttputt enzo die de kennis hebben, ons leren om die dinges terug in orde te krijgen. :-)

Comment

is dat ook frankrijk?
                                  Ik zou het niet weten, heb ik ook ergens gevonden. Ik weet echter wel nog zo een 126 staan bij mij in de buurt maar hij staat ver van de straat. Als ik daar nog eens voorbij kom zal ik fotoke pakken.

Comment

• Maar die BMW is toch van ongeval, denk ik. Da is toch nie in beslag genomen, dan...?

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    Inderdaad, dat klopt. M'n nonkels hebben de helft van die wagens daar wel gezet door de jaren heen (depannagedienst in Oudenaarde). Ik ben er zelf ook nog geweest, een 15-tal jaar geleden. Toen leek het nog of alles een nieuwe eigenaar kon vinden

Als je in Oudenaarde wat vrakken wil spotten, moet je ook eens naar de Meersbloem rijden, daar zitten ze met hun garage, en op hun parking staan meestal wel enkele geaccidenteerde wagens. Niet echt een wrak voor hier in dit topic (want niet verweerd door de jaren), maar wel ferm wrakachtig door het ongeval

En vroeger, tussen de Meerbloem en de Schelde, achter Megaton, was er nog een autokerkhof, zalige tijden gehad daar, maar ik vrees dat dat niet meer zal bestaan...

Comment

• Die A112's heb ik gisteren op een autotrailer zien staan, jullie waren dus juist op tijd om ze te fotograferen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk Berichten
                                        Die A112's heb ik gisteren op een autotrailer zien staan, jullie waren dus juist op tijd om ze te fotograferen!

Och Amaai, morgen eens ff langs daar passeren
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• gisteren de rode gezien en vandaag de zwarte

Comment

Working...
                                          X