Oorspronkelijk geplaatst door Yorvic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenachter een afsluiting (dus vanop afstand) konden we volgende kiekjes maken.
3x A112... wie vindt ze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtente zaterdag ook wat wrakken gespot
Die 128 is in mijn ogen trouwens verre van verloren... de 500 zo rot als kaas
Waar hebt ge die zien staan en staan die (fiatjes 500) eventueel te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk BerichtenWaar hebt ge die zien staan en staan die (fiatjes 500) eventueel te koop?
Maar ik denk dat het Ransberg was... en dat ligt écht in het midden van de lijn Diest - Tienen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDat moet je aan Opelfreak vragen, hij was er bij en 't was in zijn achtertuin dat we aan het spitten waren
Maar ik denk dat het Ransberg was... en dat ligt écht in het midden van de lijn Diest - Tienen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
is dat ook frankrijk?
Comment
-
Maar die BMW is toch van ongeval, denk ik. Da is toch nie in beslag genomen, dan...?
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenInderdaad, dat klopt. M'n nonkels hebben de helft van die wagens daar wel gezet door de jaren heen (depannagedienst in Oudenaarde). Ik ben er zelf ook nog geweest, een 15-tal jaar geleden. Toen leek het nog of alles een nieuwe eigenaar kon vinden
Als je in Oudenaarde wat vrakken wil spotten, moet je ook eens naar de Meersbloem rijden, daar zitten ze met hun garage, en op hun parking staan meestal wel enkele geaccidenteerde wagens. Niet echt een wrak voor hier in dit topic (want niet verweerd door de jaren), maar wel ferm wrakachtig door het ongeval
En vroeger, tussen de Meerbloem en de Schelde, achter Megaton, was er nog een autokerkhof, zalige tijden gehad daar, maar ik vrees dat dat niet meer zal bestaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door General_Lee Bekijk BerichtenDie A112's heb ik gisteren op een autotrailer zien staan, jullie waren dus juist op tijd om ze te fotograferen!
Och Amaai, morgen eens ff langs daar passeren
Comment
Comment