Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie jag kan perfect rommel zijn. ...Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Niet zelf gespot, maar ik kan hier iemand een groot plezier meer doen
Bron: autoweek.nl
Comment
-
Harde foto's van die Mercedessen Tigra
Zero2 3 te spotten 190's daar?
PS: Toen ik bij de 505 stond viel het me toevallig op dat de bumpers absurd veel uitstaken en ik dacht nog zou dat geen Amerikaanse versie ofzo zijn. En blijkbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNiet zelf gespot, maar ik kan hier iemand een groot plezier meer doen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDat is een Chevrolet Celebrity.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzou die snuit passen op een Olds Cutlass Ciera zonder de spatborden te vervangen?
Geen flauw idee, het is de eerste keer dat ik een Celebrity zie in België.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Ik wist niet dat dat nog bestond, autokerkhoven met stapels op elkaar geplaatste auto's. Gisteren ben ik toevallig nog zo'n stapel Jappen tegengekomen:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDe 80 (ooit had iemand de kapotte zijruit nog proberen af te tapen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZero2 3 te spotten 190's daar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendit ga je hier niet opgelost krijgen, dit vraagstuk
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenGeen flauw idee, het is de eerste keer dat ik een Celebrity zie in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik zou graag mijn Ciera Cutlass terug mooi hebben, en ook wel de papieren eens terugvinden, dan kan ik er mee op de baan.
please do!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
please do!
Comment
Comment