.....................
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
-
......................
Comment
-
Een Panda op z'n zomers...
Comment
-
Het vijvertje in het interieur van de Panda op z'n zomers...
Comment
-
Iemand op zoek naar een wrak? Hier heb je er toch al een paar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Jamaar... ik was daar toen wel met mijne hond hé
De volgende keer ga ik wel alleen, en met iets slechtere kleren aan
Maar ik moet en zal het weten...
Maar ik ga er niet 's nachts naartoe hoor
Alweer een nieuwe AW-meeting?? Nee, Limburg is mij wat te ver om naar een oude Opel te gaan zoeken hoor. Anders wou ik ook wel eens zo'n oude garage binnendringen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAlweer een nieuwe AW-meeting?? Nee, Limburg is mij wat te ver om naar een oude Opel te gaan zoeken hoor. Anders wou ik ook wel eens zo'n oude garage binnendringen.
Comment
-
héhé hier in de buurt is er ook een 'spookhuis'
Helemaal afgelegen in de velden en een jaar of 30 terug is daar het volledige gezin uitgemoordt en de dader is nooit gevonden. Alleen ga ik er 's nachts toch niet rondlopen
Niet dat ik een broekschijter ben, maar het is daar toch wel héééél donker en louche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999In de week ben ik nog eens gaan proberen "het spookhuis" in Schaffen binnen te geraken: dat is jammer genoeg niet gelukt door de wildgroei van netels en een gracht die niet droog stond... . Reden: 12 a 13 jaar geleden ben ik daar ooit eens binnengeweest, en daar stond toen een oude Rekord C in de schuur. En ik zou graag weten of die daar nu nog altijd staat
"het spookhuis" = is een vervallen hoeve die eigenlijk "de waelehoeve" heet, maar de legende wil dat het er 's nachts spookt
Spannend hé?
Onlangs stond er in Landen aan een vervallen huis een garagepoort open en bij het voorbijrijden meende ik een Vauxhall Viva te zien. Ik direct den asci rondgesmeten maar tegen dat ik rondgedraaid was deed em juist zen poort dicht. Ik zou ook wel willen weten wat daar nog staat
Comment
-
mijn wrak foto's gaan er ook aankomen, vandaag of morgen, spijtig genoeg maar 1 Kadett C, er was er ééntje weggehaald Waar in Schaffen is dat spookhuis ergens? Richting Vleugt mss, zijn nog véél 'hoevekes'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakWaar in Schaffen is dat spookhuis ergens? Richting Vleugt mss, zijn nog véél 'hoevekes'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakhéhé hier in de buurt is er ook een 'spookhuis'
Helemaal afgelegen in de velden en een jaar of 30 terug is daar het volledige gezin uitgemoordt en de dader is nooit gevonden. Alleen ga ik er 's nachts toch niet rondlopen
Niet dat ik een broekschijter ben, maar het is daar toch wel héééél donker en louche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakhéhé hier in de buurt is er ook een 'spookhuis'
in augustus als ik van kamp en vakantie terug ben ga k in eksel ook eens opzoek naar "crap"
Comment
-
oh ja wel 1 probleem.
waar ik naar toe wil gaan is het half gewoond, onder andere door een hond (wel achter hekken).
ik kweet eigenlijk niet wat het is, maar ben er is binne geweest.
staan 4 autos
mercedes 350sec of 500sec zilver
een alfa GT V6 rood
een ferrari of maserati er stond een badge op van giugairo of zo iets (uit de jaren '70 denk ik (help mij)
nog een ding dat ik niet ken rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Inderdaad Als je voorbij het vliegveld van Schaffen dan naar rechts gaat richting Vleugt! Waar de weg licht hellend wordt, aan de rechterkant ligt tussen het groen de walenhoeve Iets verder aan dezelfde kant is ook een bedrijfje: metalix
Mijn foto's gaan er nu aankomen: ik heb goed nieuws: ik heb nog een c-ke ergens in nen hof gevonden bij een verlaten en uitgebrand huis en natuurlijk pics gemaakt
Comment
-
-
Dit is dus dat kadettje naast die stal: enorm rot zegt mijn vader die er al naar gaan kijken is, hij wordt voor stukken gebruikt want de eigenaar heeft nog een coupéétje
Deze staat in Halle-Boeienhoven tegen st.truiden
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
en hier dat andere c-ke (c1) in Hanuit in den hof van een verlaten, uitgebrand huis
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
het ziet er ook een flink roestig bazeke uit, op die plaats heeft zelfs nog nen tijd ne rekord a en ne cadillac gestaan
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment