Oorspronkelijk geplaatst door dédé
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtennieje da exterieur maakt ge lelijk zo nieje graptjen, maar tis mooier klassiek zo'n bakje, kzou er zelfs white wall bandjes op leggen met mooncaps
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenfeit. Het is mss beter dat ik daarvoor ene gewone 500 neem ipv een gardinieri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtende gewone moet ook een open dakske hebben
een gewone 500 heeft altijd een open dakje.
groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmmmmm en dan nog, mja smaken hé... ik zie ze liever klassiek, de gewone moet ook een open dakske hebben en een rieten hutkoffer, de rest van de settings blijven hetzelfde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie andyvleier Bekijk Berichtendag Tandy Emmerman.
een gewone 500 heeft altijd een open dakje.
groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenonzen tjoener die liever iets standaard ziet.... in wa veur ne wereld leve wij naa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenin sommige gevallen moet het gwn standaard, mijn gedacht? of zijn die chrome bullbarkes( of wat zijn da voor spullementen) al tuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenze zijn iig niet standaard maar dacht wel OEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenhebt ge die bullbarekkes ni voor den uwe?
Ik wil juist zo veel mogelijk chroom vermijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenHeeft iemand deze "schuurvondst" al eens bekeken?
http://www.autobild.de/mmg/mm_bilder...?tab=0&page=35
dees is bangelijk
maar dit is erover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenja en das lelijk. Dat hoort eerder thuis op een Louge dan op een sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenwrm is op een louche 5OO????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenom dit te vieren sla ik morgen weer een voorraad half literskes Carlsberg in
Comment
-
Aan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...
Koppige mens, ipv daar iemand een paar weken aan te zetten en die auto's uit een te laten halen voor stukken, dat brengt hem nog redelijk wat op !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...
Koppige mens, ipv daar iemand een paar weken aan te zetten en die auto's uit een te laten halen voor stukken, dat brengt hem nog redelijk wat op !
en ik moest zo nodig nog is naar die gele 133.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAan Tigra & co: als jullie nog eens naar 'de wei' willen gaan, 't is niet zooo de moeite meer als de laatste keer dat jullie er waren... Hij heeft alles wat achteraan stond naar het omheind stuk vanvoor gehaald. De 'goeie' modellen' staan nog afzonderlijk voor de draad enz, maar al de rest heeft hij met den heftruck schoon op een hoop gestapeld...
De loser!
Comment
Comment