Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kei fun al die wagens hier...

Ik weet nog een Citroën DS staan. En wel midden in Antwerpen eigelijk, dus niet in een weide ofzo
    Staat aan de ondergronds parking dichtbij de Grote Markt. Juist naast die inrit zijn enkele parkeerplaatsen ingebouwd in het gebouw (klinkt raar, I know )
    Zoveel passeer ik daar nu niet maar nu is het me opgevallen, dat die DS daar altijd op de dezelfde parkeerplaats staat, properder wordt die er niet op....dus ik vermoed dat er echt niet meer met wordt gereden Ik rij raar of zelden met een fototoestel rond dus ik vrees dat een foto er niet zal van komen

Qua staat: geen idee, ik passeer daar alleen maar heel af en toe Enkel ligt die daar braafjes op z'n buik...

Comment

• Klinkt mysterieus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
        Klinkt mysterieus!
        Mja...
        Ik weet niet waarom maar als ik zo'n auto's zien sta heb ik iets van: ik wil die motor aan de praat krijgen, ook al staat die al zolang stil!

Comment

• neem dan toch maar eens je fototoestel mee, liefst in het donkerst van de nacht
          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3
            liefst in het donkerst van de nacht
            als je't schipperkwartier bezoekt bvb...

Comment

• ga jij eerst ??
              "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

ga jij eerst ??
                ik woon er praktisch

Comment

neem dan toch maar eens je fototoestel mee, liefst in het donkerst van de nacht
                  Bwa...ik denk dat het beter is overdag zene. Dan zie je veel meer en ge mens die er van zal wakker liggen dat je daar wat foto's trekt. Terwijl je 's nachts daar met je flits bezig staat....ik wil ook niet echt de aandacht trekken hé. Dus zoooo slim is da nu ook weer niet hé!

Overdag: je ziet veel meer, geen mens die zich van iets aantrekt!
                  's nachts: je ziet minder, flits => je trekt aandacht.
                  Had je nu toch wel zelf op kunnen komen hé? niet?

Comment

• Ik wil die DS zien!

Ben je trouwens zeker dat het een DS is en geen ID

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
                      Deze staat al héél lang te wachten op een nieuwe eigenaar...

Een Datsun Fairlady of SP 310/311 zoals die hier genoemd wordt.

Best zeldzaam hier denk ik.

Comment

Ik wil die DS zien!

Ben je trouwens zeker dat het een DS is en geen ID
                        EUhm...kweet nie goe..wa is't verschil?
                        (foto'tje doet wonderen, liefst van de kont, want de neus kan ik nooit zien van die wagen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                          Een Datsun Fairlady of SP 310/311 zoals die hier genoemd wordt.

Best zeldzaam hier denk ik.
                          staat dat ding daar zo weg te rotten???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                            EUhm...kweet nie goe..wa is't verschil?
                            (foto'tje doet wonderen, liefst van de kont, want de neus kan ik nooit zien van die wagen )
                            Kijk dan maar eens op het typeplaatje Want qua uiterlijk zijn DS en ID moeilijk van elkaar te scheiden. ID was eigenlijk de eenvoudige versie van de DS... .

Comment

Kijk dan maar eens op het typeplaatje Want qua uiterlijk zijn DS en ID moeilijk van elkaar te scheiden. ID was eigenlijk de eenvoudige versie van de DS... .
                              ALS ik er nog eens passeer zal ik eens zien

Overlaatst kwam er nog een DS me voorbij gereden op de autostrade, een 2.3 denk ik! Achterkap was oppervlakkig vol roest, van een Fransman meen ik me te herinneren

Comment

staat dat ding daar zo weg te rotten???
                                Zoals je kan zien op de foto hé...

Die auto's (en al zeker die blauwe) staat toch al enkele jaren op z'n zelfde plaatsje. In 2002 passeerde ik vaak langs die baan en toen stond die blauwe er toch ook al (de rode kan ik me niet meer herinneren... is mogelijk dat die er ook al stond maar die viel waarschijnlijk minder op als ik er voorbijreed).
                                BMW F30 316d Sportline - '13
                                BMW Z3 1.8 -- '97
                                --------------------------------------------------------------
                                2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Vandaag ben ik dus naar het spookhuis geweest, in de hoop er het Rekord C wrak terug te vinden, dat ik er twaalf jaar geleden heb gezien

TIGRABOY IN HET SPOOKHUIS

Comment

• Dit was dus de "normale" ingang

*forget it*

Comment

• Langs de achterkant moet het wel lukken...

Comment

• Ik ben op de "binnenkoer" geraakt! Zie die overwoekering

Comment

• Het was in deze stal dat hij stond...

Comment

Working...
                                          X