Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja bij dat fiatteke juist hetzelfde: Ik zou em nu ook kunnen fotograferen maar dan moet ik op iemands eigendom gaan en daar woont nog iemand. In de herfst kun je hem vanopt straat zien, nu niet
Ja bij dat fiatteke juist hetzelfde: Ik zou em nu ook kunnen fotograferen maar dan moet ik op iemands eigendom gaan en daar woont nog iemand. In de herfst kun je hem vanopt straat zien, nu niet
en pa heeft me eens verteld van een oude dokter in de buurt die naart schijnt nog een stuk of 3-4 oude opel rekords achter zijn villa staan heeft van jaren '50 tot jaren '80 denk ik
en pa heeft me eens verteld van een oude dokter in de buurt die naart schijnt nog een stuk of 3-4 oude opel rekords achter zijn villa staan heeft van jaren '50 tot jaren '80 denk ik
Tijd voor een doktersbezoekje, voelt ge u niet slappekes?
En nog vroeger, toen ik zes of zeven jaar was, stond er hier achter in de bos een Rekord C Karavan Heb daar nog ingezeten en al... die heeft er toch nog tot een jaar of tien geleden gestaan. Kompleet weggerot...
En nog vroeger, toen ik zes of zeven jaar was, stond er hier achter in de bos een Rekord C Karavan Heb daar nog ingezeten en al... die heeft er toch nog tot een jaar of tien geleden gestaan. Kompleet weggerot...
Het gaat om een VW buske, nen T2 geloof ik, maar ik ben nie zeker
Mijne pa is jager en da buske is 20-25 jaar geleden de bos ingetrokken door de weides en diende als schuilplaats voor de jagers als het regent. Ge kon het ook een opslagplaats van jupiler of stella noemen . Nu jaagt hij nimeer bij die bende en mag hij niet meer komen ( wettelijk gezien) op dat stukske privaatbos. 2 jaar gelden ben ik met fototoestel en men vader nog eens naar daar geweest maar die foto's waren mislukt
Je moet over een gammel brugske over de Gete gaan en dan over een gammel houten poortje kruipen van +-1.5 meter hoog. Toen brak da poortje bekanst en lag ik bijna int water. Met mijne digicam riskeer ik da ni
Comment