Sjieke fotoreportage NineEleven Duidelijk meer succes dan tijdens mijn "spookhuis"-trip
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Sjieke fotoreportage NineEleven Duidelijk meer succes dan tijdens mijn "spookhuis"-trip
Comment
-
ik weet trouwens nog een oude MB 180 ponton staan en een fiatteke 600.
Maar die fiat kan ik pas trekken in de Herfst als de bladeren afzijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakinderdaad: wij willen méér van dat!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik heb al een tijdje iets in de smiezen... een auto(wrak?) onder een zeil in een bosje achter een bewoond huis... . En er is ook een halve NSU te zien (zo die kleintjes) Moest het geen privé-eigendom zijn was ik er al lang geweest, nu twijfel ik nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakJa bij dat fiatteke juist hetzelfde: Ik zou em nu ook kunnen fotograferen maar dan moet ik op iemands eigendom gaan en daar woont nog iemand. In de herfst kun je hem vanopt straat zien, nu niet
Comment
-
en pa heeft me eens verteld van een oude dokter in de buurt die naart schijnt nog een stuk of 3-4 oude opel rekords achter zijn villa staan heeft van jaren '50 tot jaren '80 denk ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreaken pa heeft me eens verteld van een oude dokter in de buurt die naart schijnt nog een stuk of 3-4 oude opel rekords achter zijn villa staan heeft van jaren '50 tot jaren '80 denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Tijd voor een dokterbezoekje, voelt ge u niet slappekes?
Comment
-
Ik ga één dees dagen eens proberen op onderzoek te gaan, er loopt een plantage tot aan die hof waar de Rekords staan, maar ik ben er nog ni in durven gaan, tis afgespannen Allé als ze er nog staan hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Jaaaaaa dat was een zalige ontdekking
Ik ben altijd keizot als ik zoiets vind
en extreem gelukkig
Spijtig genoeg heb ik die camera géén tien jaar eerder want toen vond je zulke zaken véél meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakSpijtig genoeg heb ik die camera géén tien jaar eerder want toen vond je zulke zaken véél meer
En nog vroeger, toen ik zes of zeven jaar was, stond er hier achter in de bos een Rekord C Karavan Heb daar nog ingezeten en al... die heeft er toch nog tot een jaar of tien geleden gestaan. Kompleet weggerot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ja... zoals die Rekord in het spookhuis
En nog vroeger, toen ik zes of zeven jaar was, stond er hier achter in de bos een Rekord C Karavan Heb daar nog ingezeten en al... die heeft er toch nog tot een jaar of tien geleden gestaan. Kompleet weggerot...
Comment
-
Het gaat om een VW buske, nen T2 geloof ik, maar ik ben nie zeker
Mijne pa is jager en da buske is 20-25 jaar geleden de bos ingetrokken door de weides en diende als schuilplaats voor de jagers als het regent. Ge kon het ook een opslagplaats van jupiler of stella noemen . Nu jaagt hij nimeer bij die bende en mag hij niet meer komen ( wettelijk gezien) op dat stukske privaatbos. 2 jaar gelden ben ik met fototoestel en men vader nog eens naar daar geweest maar die foto's waren mislukt
Je moet over een gammel brugske over de Gete gaan en dan over een gammel houten poortje kruipen van +-1.5 meter hoog. Toen brak da poortje bekanst en lag ik bijna int water. Met mijne digicam riskeer ik da ni
Comment
Comment