Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je een exacte lokatie geven? Als het kan met een stukje stafkaart erbij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
      Kan je een exacte lokatie geven? Als het kan met een stukje stafkaart erbij?
      Oei, nee als ik aan de gete ben, moet ik eerst zelf het boske en de brug nog zoeken en dan da buske vinden in dat bos is ook niet simpel. Mijne pa weet da wel
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
        Oei, nee als ik aan de gete ben, moet ik eerst zelf het boske en de brug nog zoeken en dan da buske vinden in dat bos is ook niet simpel. Mijne pa weet da wel
        Jammer!

Comment

• Maar twee jaar geleden (toen ge die mislukte foto trok) stond hij er dus nog? Hoe zag dat ding er uit na 25 jaar?

Comment

Jammer!
            Ja en ik heb het onlangs nog aan pa gevraagd om tot daar te gaan, maar hij zegt dat dat te gevaarlijk is om daar over te kruipen en da hij da nie graag doet.
            Het is wel een echt wrak hoor: roestgaten in de flanken, lichten uitgevallen van rottigheid enz...
            www.opelklassiek.be

Comment

Maar twee jaar geleden (toen ge die mislukte foto trok) stond hij er dus nog? Hoe zag dat ding er uit na 25 jaar?
              motor is eruit, koplampen afgevallen van rottigheid, ruiten kent em ook ni meer. Een echt wrak
              www.opelklassiek.be

Comment

• op kapaza stond nog een manta b gt/e wrak te koopga effe zoeken
                www.opelklassiek.be

Comment

• ik krijg kapaza dus blijkbaar niet open tzal voor morgen zijn (allé straks )
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Vorige pagina : die dokter : hier iets gelijkaardigs,

mijne tandarts heeft ergens (ja,ergens) in Zolder een Lancia Fulvia Sport Zagato staan,
                    10-15 jaar geleden (misschien zelfs nog langer) wist mijne pa dat al te vertellen.

Die auto staat al net zolang ergens te verkommeren, die gast doet er niets mee,steekt er geen poot aan uit...

Er zijn twee mogelijkheden : ofwel is ie ook voor de schroot, ofwel staat ie ergens mooi droog en afgesloten en nog in perfecte staat...

enige probleem : om een of andere reden weigert ie te zeggen waar die auto staat......
                    En verkopen doet ie hem ook niet, onze pa heeft dat gedurende al die jaren al een paar keer gevraagd, maar noppes..........

Comment

• Ahja, nu we toch over Lancia bezig zijn,

ik weet nog een Gamma Coupé staan (1976-1984),

zal eens een fototje gaan nemen binnenkort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vertigo
                        Ahja, nu we toch over Lancia bezig zijn,

ik weet nog een Gamma Coupé staan (1976-1984),

zal eens een fototje gaan nemen binnenkort
                        Toch gene bruine toevallig?

Niet dat ik die weet staan, maar een Gamma Coupé is bijna altijd in het bruin

Comment

Toch gene bruine toevallig?

Niet dat ik die weet staan, maar een Gamma Coupé is bijna altijd in het bruin
                          nope, in't grijs

Comment

• Bij m'n oma staat ergens nog een BMW 1602 (oranje) onder de bomen, zal eens fotokes nemen binnenkort....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                              Bij m'n oma staat ergens nog een BMW 1602 (oranje) onder de bomen, zal eens fotokes nemen binnenkort....
                              Doen!
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Lancia : hangt zelfs nog een nummerplaat op, wel enkel aan de voorzijde, de achterste is al jaren weg...

Comment

• paar km verderop deze zien staan :

Comment

• Schitterend schitterend!

Al is het gelijkertijd ook jammer, vooral voor die Gamma!

Comment

• Comment

• das dus dat mantawrak vanop kapaza waarover ik sprak
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Ben al veel autokes tegengekomen die veel te mooi zijn om te laten wegrotten. Dat de eigenaars ze dan weggeven aan liefhebbers
                                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                          BMW F10 520da 2012
                                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                                          X