Kan je een exacte lokatie geven? Als het kan met een stukje stafkaart erbij?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Kan je een exacte lokatie geven? Als het kan met een stukje stafkaart erbij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Jammer!
Het is wel een echt wrak hoor: roestgaten in de flanken, lichten uitgevallen van rottigheid enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Maar twee jaar geleden (toen ge die mislukte foto trok) stond hij er dus nog? Hoe zag dat ding er uit na 25 jaar?
Comment
-
-
ik krijg kapaza dus blijkbaar niet open tzal voor morgen zijn (allé straks )
Comment
-
Vorige pagina : die dokter : hier iets gelijkaardigs,
mijne tandarts heeft ergens (ja,ergens) in Zolder een Lancia Fulvia Sport Zagato staan,
10-15 jaar geleden (misschien zelfs nog langer) wist mijne pa dat al te vertellen.
Die auto staat al net zolang ergens te verkommeren, die gast doet er niets mee,steekt er geen poot aan uit...
Er zijn twee mogelijkheden : ofwel is ie ook voor de schroot, ofwel staat ie ergens mooi droog en afgesloten en nog in perfecte staat...
enige probleem : om een of andere reden weigert ie te zeggen waar die auto staat......
En verkopen doet ie hem ook niet, onze pa heeft dat gedurende al die jaren al een paar keer gevraagd, maar noppes..........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VertigoAhja, nu we toch over Lancia bezig zijn,
ik weet nog een Gamma Coupé staan (1976-1984),
zal eens een fototje gaan nemen binnenkort
Niet dat ik die weet staan, maar een Gamma Coupé is bijna altijd in het bruin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeterkeBij m'n oma staat ergens nog een BMW 1602 (oranje) onder de bomen, zal eens fotokes nemen binnenkort....
Comment
-
-
Ben al veel autokes tegengekomen die veel te mooi zijn om te laten wegrotten. Dat de eigenaars ze dan weggeven aan liefhebbersThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment