Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
    Ben al veel autokes tegengekomen die veel te mooi zijn om te laten wegrotten. Dat de eigenaars ze dan weggeven aan liefhebbers
    idd, dat iemand een wagen dumpt daar kan ik moeilijk inkomen.

Comment

• ik ga is aan me vriende vragen of zij misschien wat wrakken weten staan
      rare hobby, wrakken fotograferen

en mijn eigen wrak, vorig jaar gekregen om wat aan te sleutelen en motor te bekijken, nokkenas eruit gehaald en staat nu op mijn kamer, en met een vriend iets op de motorkap gespoten, geen foto van
      zo heb ik hem gekregen
      2 weken geleden hebben we hem weggedaan.
      er zat zelfs schimmel op de zetels

Comment

• Weet een Matra Murena staan, alleen heb ik niet goed gekeken of het om een oldtimer gaat of het een wrak is

Morgen ga ik eens foto's gaan nemen
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
          Weet een Matra Murena staan, alleen heb ik niet goed gekeken of het om een oldtimer gaat of het een wrak is

Morgen ga ik eens foto's gaan nemen
          de meeste murena's zijn een combinatie van beide.

Comment

• Als dit geen wrak is! Deze zag ik liggen tussen het puin ergens in Brussel. Een vraag voor de kenners, welke wagen zou dit kunnen zijn ?

Last edited by TimKaa; 09/08/2005, 22:20.

Comment

• Comment

• ... jawadde ...

daar durf ik niet op te gokken

Comment

• Allé mannen, bekijk eens goed die velg!!! Tis nen Opel Rekord E1. Wel wreed
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                    Allé mannen, bekijk eens goed die velg!!! Tis nen Opel Rekord E1. Wel wreed
                    Is dat geen standaard stalen velg?

Volgens mij heeft een Rekord E1 niet zo van die dwarsdragers in zijn chassis zitten!

J/k, ken er de ballen van, ongelooflijk dat jij dat zo ziet! FREAK!!!!!
                    Last edited by ; 10/08/2005, 01:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Is dat geen standaard stalen velg?

Volgens mij heeft een Rekord E1 niet zo van die dwarsdragers in zijn chassis zitten!

J/k, ken er de ballen van, ongelooflijk dat jij dat zo ziet! FREAK!!!!!
                      Deze velg werd enkel onder de E1 geleverd, maar er is natuurlijk altijd de mogelijkheid dat men die velgen onder een andere auto geplaatst heeft

Als je de velg bekijkt, en dan dat stuk gardebou, ja dan zie je toch duidelijk een Rekord E1 erin

even een voorbeeldje: (staat te koop op auto.2dehands)
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Verdoeme dat is een cleane die witte hé

Straf dat je dat wrak hebt kunnen herkennen aan die velgen

Comment

• Ik ga je even de link geven, dat interieur is om te kwijlen en tis nen 2LTr Injectie, prachtig machien heerlijke auto voor dagelijks gebruik
                          http://auto.2dehands.be/markt/auto_b....html?q=rekord

Ja, ik zag gisteren die velg en dacht direct aan ne rekord, dan alles nog eens goed bekeken en ik ben 99,9% zeker dat het een E1 is
                          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                            Ik ga je even de link geven, dat interieur is om te kwijlen en tis nen 2LTr Injectie, prachtig machien heerlijke auto voor dagelijks gebruik
                            http://auto.2dehands.be/markt/auto_b....html?q=rekord
                            Zalige combinatie wit-rood prachtig!

Comment

• Ik ben deze avond nog eens op autowrakkenzoektocht geweest Ik wist al een tijdje een oud huis staan, midden in de bos, met daarachter... een schuurtje! En ik wil weten wat daar instaat

Het is geen krot, dat (nog) niet maar de onderkant van de deuren is bv. al een centimeter of 10 weggerot... ge kent da wel zo echt een huis waarvan ge denkt: achtergelaten, daar woont niemand meer,... .

Ikke daar dus deze avond naar toe, door het bos met het (nog steeds ) vuile golfwagentje inclusief hond koom daar aan. Loop naar dat schuurtje, staat daar opeens nen ouwe pé achter dat huis woeps!

"'k zit precies ni just" hihi kom Duvel... . Gelukkig had ik den otto wat verder aan de kant gezet, voor hetzelfde geld was ik den oprit opgereden

Dedoeme toch... en ik voel het aan mijn water dat diene ouwe nog een ouwe bak in z'n schuurke staan heeft, zeker weten!

Edit: van een kale reis terug thuis gekomen dus

Comment

• En nog een jaartje wachten tot hij weg is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe
                                  En nog een jaartje wachten tot hij weg is ?

Comment

• @ Tigraboy: let maar op met op speurtocht te gaan op privaat grondgebied. Diene ouwe zal nu zeker op z'n hoede zijn en z'n oud jachtgeweer van z'n opa zaliger van onder 't stof halen...

Jaja, je zal het dan op een lopen mogen zetten...
                                    BMW F30 316d Sportline - '13
                                    BMW Z3 1.8 -- '97
                                    --------------------------------------------------------------
                                    2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                    2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje
                                      @ Tigraboy: let maar op met op speurtocht te gaan op privaat grondgebied. Diene ouwe zal nu zeker op z'n hoede zijn en z'n oud jachtgeweer van z'n opa zaliger van onder 't stof halen...

Jaja, je zal het dan op een lopen mogen zetten...
                                      Het huis nodigde uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
                                        Het huis nodigde uit...
                                        Het huis nodigde uit...

Jaja...

Jij dacht zeker dat het een huisje-van-plezier was, lekker verscholen in de bossen waar niemand jou zou kunnen zien...

Jaja, hebt jezelf verklapt..., ontkennen helpt niet meer...

Tsssssss...
                                        BMW F30 316d Sportline - '13
                                        BMW Z3 1.8 -- '97
                                        --------------------------------------------------------------
                                        2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                                        2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• Neeeeee neeeeee neeeee...

Het was echt een smerig oud kot! Wie wilt daar wonen... het water moet je daar nog uit een put halen, denk ik.

Ik blijf het in de gaten houden, néh

Comment

Working...
                                          X