Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik ga is aan me vriende vragen of zij misschien wat wrakken weten staan
rare hobby, wrakken fotograferen
en mijn eigen wrak, vorig jaar gekregen om wat aan te sleutelen en motor te bekijken, nokkenas eruit gehaald en staat nu op mijn kamer, en met een vriend iets op de motorkap gespoten, geen foto van
zo heb ik hem gekregen
2 weken geleden hebben we hem weggedaan.
er zat zelfs schimmel op de zetels
Comment
-
Allé mannen, bekijk eens goed die velg!!! Tis nen Opel Rekord E1. Wel wreed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakAllé mannen, bekijk eens goed die velg!!! Tis nen Opel Rekord E1. Wel wreed
Volgens mij heeft een Rekord E1 niet zo van die dwarsdragers in zijn chassis zitten!
J/k, ken er de ballen van, ongelooflijk dat jij dat zo ziet! FREAK!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIs dat geen standaard stalen velg?
Volgens mij heeft een Rekord E1 niet zo van die dwarsdragers in zijn chassis zitten!
J/k, ken er de ballen van, ongelooflijk dat jij dat zo ziet! FREAK!!!!!
Als je de velg bekijkt, en dan dat stuk gardebou, ja dan zie je toch duidelijk een Rekord E1 erin
even een voorbeeldje: (staat te koop op auto.2dehands)
Comment
-
Ik ga je even de link geven, dat interieur is om te kwijlen en tis nen 2LTr Injectie, prachtig machien heerlijke auto voor dagelijks gebruik
http://auto.2dehands.be/markt/auto_b....html?q=rekord
Ja, ik zag gisteren die velg en dacht direct aan ne rekord, dan alles nog eens goed bekeken en ik ben 99,9% zeker dat het een E1 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakIk ga je even de link geven, dat interieur is om te kwijlen en tis nen 2LTr Injectie, prachtig machien heerlijke auto voor dagelijks gebruik
http://auto.2dehands.be/markt/auto_b....html?q=rekord
Comment
-
Ik ben deze avond nog eens op autowrakkenzoektocht geweest Ik wist al een tijdje een oud huis staan, midden in de bos, met daarachter... een schuurtje! En ik wil weten wat daar instaat
Het is geen krot, dat (nog) niet maar de onderkant van de deuren is bv. al een centimeter of 10 weggerot... ge kent da wel zo echt een huis waarvan ge denkt: achtergelaten, daar woont niemand meer,... .
Ikke daar dus deze avond naar toe, door het bos met het (nog steeds ) vuile golfwagentje inclusief hond koom daar aan. Loop naar dat schuurtje, staat daar opeens nen ouwe pé achter dat huis woeps!
"'k zit precies ni just" hihi kom Duvel... . Gelukkig had ik den otto wat verder aan de kant gezet, voor hetzelfde geld was ik den oprit opgereden
Dedoeme toch... en ik voel het aan mijn water dat diene ouwe nog een ouwe bak in z'n schuurke staan heeft, zeker weten!
Edit: van een kale reis terug thuis gekomen dus
Comment
-
@ Tigraboy: let maar op met op speurtocht te gaan op privaat grondgebied. Diene ouwe zal nu zeker op z'n hoede zijn en z'n oud jachtgeweer van z'n opa zaliger van onder 't stof halen...
Jaja, je zal het dan op een lopen mogen zetten...--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje@ Tigraboy: let maar op met op speurtocht te gaan op privaat grondgebied. Diene ouwe zal nu zeker op z'n hoede zijn en z'n oud jachtgeweer van z'n opa zaliger van onder 't stof halen...
Jaja, je zal het dan op een lopen mogen zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Het huis nodigde uit...
Jaja...
Jij dacht zeker dat het een huisje-van-plezier was, lekker verscholen in de bossen waar niemand jou zou kunnen zien...
Jaja, hebt jezelf verklapt..., ontkennen helpt niet meer...
Tsssssss...--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
Comment