Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIeWaarom niet dat maakt "indruk" ! Of ben je daar in niet aan te zien ? Zou ook wel met je tigrake gaan en met zo'n aktetas met zo'n farde waar je op kan schrijven !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Als er één auto niet bij een bediende van de staat past, is het wel nen Tigra trouwens... vergeten dat het in het midden van een bos te doen is? Daar jaag ik m'n tijgertje niet in hoor!
Comment
-
héhé weer een leuk en spannend verhaal
is er nergens géén venster aan die schuur?
Comment
-
Goeiendag beste man, ik ben van de sociale woninginspectie en moet uw schuur aan de binnenkant controleren volgens artikel 314A, onderwerp C
Dan ziede nen ouwe bak staan en zegde: Ja die moet ik helaas in beslag nemen, maar ge krijgt er nen ambtenaars Golf voor in de plaats
Ik zou uw vriendin haar gezicht wel willen zien als ge zoiets moest uithalen vanda verkleden enzo...
LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakGoeiendag beste man, ik ben van de sociale woninginspectie en moet uw schuur aan de binnenkant controleren volgens artikel 314A, onderwerp C
Dan ziede nen ouwe bak staan en zegde: Ja die moet ik helaas in beslag nemen, maar ge krijgt er nen ambtenaars Golf voor in de plaats
Ik zou uw vriendin haar gezicht wel willen zien als ge zoiets moest uithalen vanda verkleden enzo...
LOL
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakis er nergens géén venster aan die schuur?
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIemss moet hij dat eens bij zijn vrouw proberen voor de tigra te zien !
Comment
Comment