Hier in de buurt rijd nog een rekord d rond, eerste eigenaar en splinternieuwe staat, tis ne monzablauwe 1700 Deluxe met véél chromé, echt een prachtauto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nog een Mitsubishi, een Golfke en een Micraatje gevonden die op't gemakske staan te verkommeren...
--------------------------------------------------------------
2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01
Comment
-
De Micra heeft ocharme 118.000 km op de teller staan...
De Golf was een automaat en zag er langs binnen ook sterk afgeleefd uit. Op de teller stonden er 50.000 km (maar ja, hoeveel keer zal ie al niet rond geweest zijn?).
--------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Dat vind ik zo'n knap model hé! Hopelijk is hij niet té rot
maar van dees afstand ziet ie er toch nog goed uit, 'k heb geen idee hoe lang ie er al staat eigenlijk.... misschien al jaren (maar dat betwijfel ik eigenlijk,dan zou ie er slechter moeten uitzien...) misschien nog maar een paar weken/maanden...
zal toch eens proberen om er bij te komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vertigoben niet van dichtbij gaan zien (staat op prive-terrein, 'k moet al een oprit oplopen...)
maar van dees afstand ziet ie er toch nog goed uit, 'k heb geen idee hoe lang ie er al staat eigenlijk.... misschien al jaren (maar dat betwijfel ik eigenlijk,dan zou ie er slechter moeten uitzien...) misschien nog maar een paar weken/maanden...
zal toch eens proberen om er bij te komen...
Comment
-
renault op 2 wielen die staat weg te rotten"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
clio V6 inclusief the making of
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Burn+Out+%21
ps: dit was zo een ongelofelijk mooie, geile droomauto !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZerclio V6 inclusief the making of
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Burn+Out+%21
ps: dit was zo een ongelofelijk mooie, geile droomauto !
PS: die reactier eronder: fucking americans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999Ik heb ook zo iets van... die ziet er nog niet zooo slecht uit! Lak blinkt precies nog en hij heeft beige leder (of skai) Die mag daar niet blijven staan!
zou er eens dichtbij moeten geraken hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW M3renault op 2 wielen die staat weg te rotten--------------------------------------------------------------
Comment
-
zonde van die VW's"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Joepie!!!! En ik heb nog goei nieuws!!!
Mijn vader heeft beloofd om in de herfst dat buske te gaan fotograferen in de bos, nu ziet ge er te weinig van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreakJoepie!!!! En ik heb nog goei nieuws!!!
Mijn vader heeft beloofd om in de herfst dat buske te gaan fotograferen in de bos, nu ziet ge er te weinig van
Dat maar rap herfst is
Ik denk dat de bladeren al aan het vallen zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
Dat maar rap herfst is
Ik denk dat de bladeren al aan het vallen zijn hoor
LOL
Ja mijne pa zei: as ge daar graag hene wilt, dan gaan we in de herfst eens zien
Comment
-
Hier in de buurt staan 9 auto's weg te rotten. Ze staan allemaal rond een verlaten boerderij. Deze plek is vlakbij mijn huis en twee maand geleden stond daar nog niets. Waarschijnlijk zullen er nog bijkomen . Ik ben natuurlijk over het hekje gekropen om foto's te maken .
Comment
Comment