Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hopelijk wordt die WEL nog gerestaureerd, en kheb et nie over de R18

Comment

• nog eens een prachtig wrak gevonden

zowel de auto (rot) als de omgeving (in the middle of nowhere) alsook de zin voor details (arbre magique ) ... toppie!

Comment

• lekker
        www.opelklassiek.be

Comment

• Die verlaten 440 Arme wagen.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• 't is dan nog de speciale ECC-versie: ferme promotiecampagne destijds op het ECC in antwerpen. Herinner ik me nog goed: op elke hoek van 't terrein waar de tribunes samenkomen zo eentje op een platform.

Goh, met zoiets zou ik nog wel willen rijden

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• van welk jaar gaat ie dan zijn, nikske?

Comment

• ik schat 1990. Als je 't zeker wil zijn, eens kijken in de stempeltjes in de ruiten. Volvo zet daar meestal het jaartal in. Zeker bij bepaalde modellen...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• dat wordt puzzelen

Comment

• Ik wil niet weten wat daarmee gebeurd is en hoe de wagen daar terecht is gekomen. Wel machtige striping!

Comment

• Zo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.

M.V.G peter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
                        Zo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.

M.V.G peter.
                        Eenen digicam met een extra batterij is ook mogelijk zunne
                        Nu ja, ik moet veel zeggen, ik heb niet eens een digitale camera
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zo ff geregistreerd vandaag vindt dit een machtig topic,juist gedaan met het helemaal te bekijken.en een heleboel fotokes rijker nu kben ook zo ene die met 2 digi cams in den auto cruist moest is ene plat gaan.blijven posten mensen tis al 5dagen geleden soon mijn eerste bijdrage.

M.V.G peter.
                          wij gaan vrienden worden

Comment

• welkom sifon, en verras en verblijd ons maar ferm hier met jouw foto's

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

M.V.G peter.
                              En, hoe voelt dat, als er weer eens 6 uur van je leven voorbij is gegaan zonder dat je het merkte?
                              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Eenen digicam met een extra batterij is ook mogelijk zunne
                                Nu ja, ik moet veel zeggen, ik heb niet eens een digitale camera
                                heb er 2gaan bijhalen gisteren (batterijen he)

Comment

heb er 2gaan bijhalen gisteren (batterijen he)
                                  ok tigra hoe meer vrienden hoe meer lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    welkom sifon, en verras en verblijd ons maar ferm hier met jouw foto's
                                    thx nikske en de anderen voor de warme ontvangst

Comment

• gisteren een rode R9 facelift-model proberen te bereiken... voorlopig niet gelukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                        En, hoe voelt dat, als er weer eens 6 uur van je leven voorbij is gegaan zonder dat je het merkte?
                                        ik denk dat langer dan 6uur heeft geduurd voor ik door dit topic ben gesmurft maarja totaal geen spijt van,als iemand mijn een adreske wil pmmen van die yard in heusden-zolder dan heb ik weeral een doel voor een daguitstap .

Comment

• PM? PM?

't is in de Waterstraat dat ge wezen moet

Comment

Working...
                                          X