Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa-uitgebrande golf 3
-Mazda 323F creon (denk ik toch) met daarboven een Ford sierra
"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Zeg Tim, op een kleine km van het ziekenhuis in Zottegem staat een oude auto vol met blikjes (van frisdrank, bier en zo). Komisch zicht hoor. Nog niet gezien? Ik heb er wel geen foto van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakZeg Tim, op een kleine km van het ziekenhuis in Zottegem staat een oude auto vol met blikjes (van frisdrank, bier en zo). Komisch zicht hoor. Nog niet gezien? Ik heb er wel geen foto van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaaZeker al gezien , kzal er morgen eens langs gaan om een foto te nemen. Inderdaad leuk om te zien. In diezelfde straat staan er ook twee trabantjes weg te rotten, heb je deze al gezien?
Welke bedoel je juist? Make your choice: http://home.clara.net/peterfrost/trabant.html.
Comment
-
Ik moet ook nog eens een foto maken van die blikjesbak. Tegenwoordig staan er wel veel auto's rond. Daardoor valt hij niet zo op. De eerste keer dat ik hem opmerkte, stond hij zowat alleen. Grappig! Dat ding ligt vol tot boven de gordellijn. Overal.
Comment
Comment