Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een blauwe 601 S deluxe, dit weet ik zeker en die andere was een witte en was wat ouder dan de 601, maar weet niet meer dewelke (een P60 misschien). Deze staan aan garage Calus.
Ik moet ook nog eens een foto maken van die blikjesbak. Tegenwoordig staan er wel veel auto's rond. Daardoor valt hij niet zo op. De eerste keer dat ik hem opmerkte, stond hij zowat alleen. Grappig! Dat ding ligt vol tot boven de gordellijn. Overal.
Volia sie, de beloofde foto's van de blikjesbak. Het gebeurt daar regelmatig dat ze de wrakken vol proppen met blikjes. Vroeger heeft daar ook een donkergrijze wagen gestaan die vol met blikjes zat . Ik durf te wedden dat ze het fordje die ervoor staat ook nog vol zullen steken met blikjes.
Dit golfje stond er ook nog , vorige week stond ie er nog niet. Dit jaar heb ik opvallend veel golkes 4 gezien die voor het stort zijn. Deze zulen ze ook niet meer herstellen zeker?
En nu de Trabantjes op aanvraag van Tigraboy. Dit vind ik echt zonde, de blauwe trabant 601s heeft bijna nog geen roestplekjes rond de wielkasten en het interieur zag er ook nog zeer goed uit. Echt spijtig , ze staan daar al jaren. @Bikefreak, ken je deze plek niet? Op het einde van de langestraat is er zo'n klein straatje, daar staan ze dus tussen .
Nee, de straat waar het ziekenhuis staat is de Godveerdegemstraat. Als je vandaar naar de Delaize rijdt, weet je de Delaize zijn? En dan gewoon delaize passeren en dan kom je op het einde van de Langestraat een garage (calus) tegen aan uw rechterkant, wel daar staan ze naast . In de vitrine van de garage staat ook een oude Datsun.
Comment