Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigraboy1999
    Welk merk+model is die blikjesbak?

Eigenlijk niet echt op gelet. Het gezicht was zo al komisch genoeg. Het is een kleine middenklasser van lang geleden.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Euhm, let ik niet op.
      Welke bedoel je juist? Make your choice: http://home.clara.net/peterfrost/trabant.html.
      Een blauwe 601 S deluxe, dit weet ik zeker en die andere was een witte en was wat ouder dan de 601, maar weet niet meer dewelke (een P60 misschien). Deze staan aan garage Calus.
      Last edited by TimKaa; 23/08/2005, 00:18.

Comment

Eigenlijk niet echt op gelet. Het gezicht was zo al komisch genoeg. Het is een kleine middenklasser van lang geleden.
        Het was zeker geen oldtimer. Een donkergrijze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa
          Het was zeker geen oldtimer. Een donkergrijze?
          Zeg ik niet hé, maar toch wel al een oud ding.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• die calibra
            makes my cry...

Comment

Ik moet ook nog eens een foto maken van die blikjesbak. Tegenwoordig staan er wel veel auto's rond. Daardoor valt hij niet zo op. De eerste keer dat ik hem opmerkte, stond hij zowat alleen. Grappig! Dat ding ligt vol tot boven de gordellijn. Overal.
              Volia sie, de beloofde foto's van de blikjesbak. Het gebeurt daar regelmatig dat ze de wrakken vol proppen met blikjes. Vroeger heeft daar ook een donkergrijze wagen gestaan die vol met blikjes zat . Ik durf te wedden dat ze het fordje die ervoor staat ook nog vol zullen steken met blikjes.

Comment

• Thx Tim. Best wel cool eigenlijk hé. Eens vragen of we er een ritje mogen mee maken? De mensen zouden nogal kijken.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dit golfje stond er ook nog , vorige week stond ie er nog niet. Dit jaar heb ik opvallend veel golkes 4 gezien die voor het stort zijn. Deze zulen ze ook niet meer herstellen zeker?

Comment

• En nu de Trabantjes op aanvraag van Tigraboy. Dit vind ik echt zonde, de blauwe trabant 601s heeft bijna nog geen roestplekjes rond de wielkasten en het interieur zag er ook nog zeer goed uit. Echt spijtig , ze staan daar al jaren. @Bikefreak, ken je deze plek niet? Op het einde van de langestraat is er zo'n klein straatje, daar staan ze dus tussen .

Dit kan je zien van op straat.

Comment

• Comment

• Comment

• Deze staat er ook:

Comment

• De Langestraat, dat is toch die waar het ziekenhuis is hé? Of is dat het verlengde ervan, want na het kruispunt voorbij het ziekenhuis, verandert die straat van naam.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• En wat verder...

Comment

• En nog wat verder . Is dit een golf 1?

Comment

De Langestraat, dat is toch die waar het ziekenhuis is hé? Of is dat het verlengde ervan, want na het kruispunt voorbij het ziekenhuis, verandert die straat van naam.
                                  Nee, de straat waar het ziekenhuis staat is de Godveerdegemstraat. Als je vandaar naar de Delaize rijdt, weet je de Delaize zijn? En dan gewoon delaize passeren en dan kom je op het einde van de Langestraat een garage (calus) tegen aan uw rechterkant, wel daar staan ze naast . In de vitrine van de garage staat ook een oude Datsun.
                                  Last edited by TimKaa; 23/08/2005, 14:33.

Comment

• Wow schitterend die trabantjes: altijd graag gezien

Die blikjesbak is een skoda favorit denk van ergens rond 1988

Het volkswagentje onder dat schuurtje is géén golf maar een Polo 1
                                    www.opelklassiek.be

Comment

• Als die Cherry een originele Turbo is, is dit een zeldzaamheid, althans toch in belgië, in japan vind je die nog meer
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                                        Als die Cherry een originele Turbo is, is dit een zeldzaamheid, althans toch in belgië, in japan vind je die nog meer
                                        Het is wel degelijk een echte turbo, ik ken de mensen die ermee reden, ze rijden nu met een Golf 4 . Ik wist niet dat die wagen zeldzaam is.

Comment

• Nog een wrak die ik vandaag ben tegengekomen.

Comment

Working...
                                          X