Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
En voor hoe lang heeft die daar in gestoken?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
je verschiet ervan hoe snel een wrak vergaat he. Ooit heb ik zo eens in Bohan, in de ardennen, in een afgelegen stuk bos een Opel Diplomat in zeer bedenkelijke toestand tegengekomen (ong 1982). Jaren later opnieuw daar gepasseerd (ong 1994) en die was amper weer te vinden. Idem met een T2 VW-busje. Jammer eigenlijk.
Deze van hierboven zat dan nog in 't water, nog erger. Je ziet mooi dat het stuk voorwiel dat in het slijk zat beter bewaard gebleven is...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenIdem met een T2 VW-busje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenen?
ben je al geweest?
Amaai die foto's hierboven wat ze uit het water halen wat een zonde zijn dat eigen foto's of gevonen op het net???? zoja waar aub
ps ik ben ook volop piccas aan schieten nog ff geduld aub
Grtzzzzzzzzzzzzzzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't mijne is ook amper terug te vinden, en dat staat hier gewoon in de tuin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat is vanop het net... Tuscani is geen notoir wrakkenspotter
nen mijnheer toegekregen via mail. dus wel gespot......
.....in mijn mailbox;
Comment
Comment