Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Fiesta?

Comment

• Wel moeilijk

men gok, Daihatsu Charade jaren stillekes

Comment

• dat is een early '80 Toyota Starlet
        100% zeker.

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
          dat is een early '80 Toyota Starlet
          100% zeker.
          ja hé, zo'n bomma-starslet, veel verkocht met automaat.

Comment

• yup. En in dat blauw veel verkocht geweest. Wit ook, en enkele exemplaren zelfs geel, wat niet mis was op dat bakje. Al zal dat het vorige pre-faceliftmodel geweest zijn (late 70's).

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

yup. En in dat blauw veel verkocht geweest. Wit ook, en enkele exemplaren zelfs geel, wat niet mis was op dat bakje. Al zal dat het vorige pre-faceliftmodel geweest zijn (late 70's).
              en rood, want dat was een veilige kleur.

Comment

• hehehe.

of BRUIN

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ter verduidelijking:

70's:

80's:

en

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• nadien waren ze iets hoekiger. én beschikbaar met 12 kleppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                      nadien waren ze iets hoekiger. én beschikbaar met 12 kleppen.
                      cool, 6-cilinders met elk 2 kleppen

Comment

• Nadien zijn ze vooral hun charme verloren. Dat kon niet gecompenseerd worden met extra klepjes. Alleen madammen waren daar blijkbaar blij mee, met dat vierkant pictogrammetje met drie schuine klepjes op

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Pico van FC De Kampioenen had zo nen blauwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                            Pico van FC De Kampioenen had zo nen blauwe
                            Tis nen identieke
                            www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                              nadien waren ze iets hoekiger. én beschikbaar met 12 kleppen.
                              Wij hebben hier lang een 12kleppertje gehad, uit 1989.
                              NIET KAPOT TE KRIJGEN!

na 13 jaar trouwe en zware dienst heb ik em omgetoverd tot ragbak en ermee gecrosst tot de chapement enal eronder uit lag en ng steeds altyd starten vanaf de eerste slag. Zelfs wnn enkel ng 1 bougie werkte

Ik mis em toch wel hoor

En dat 1.0 12v -tje was hevig echt een sprintkarretje tot 50.
                              www.opelklassiek.be

Comment

Nadien zijn ze vooral hun charme verloren. Dat kon niet gecompenseerd worden met extra klepjes. Alleen madammen waren daar blijkbaar blij mee, met dat vierkant pictogrammetje met drie schuine klepjes op

Dat heb ik nog bijgehouden
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Gisteren in Sint-Truiden een wrak van een fiatje zien staan (zo een als dat van Tigra denk ik).
                                  het bakske had Poolse nummerplaten
                                  En d'r kopen juist twee trienen in
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Gisteren in Sint-Truiden een wrak van een fiatje zien staan (zo een als dat van Tigra denk ik).
                                    het bakske had Poolse nummerplaten
                                    En d'r kopen juist twee trienen in
                                    miljaarde!

welke kleur? poolse exemplaren kunnen schreeuwerige kleur hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Dat heb ik nog bijgehouden
                                      laat dat eens zien, want ik kan mij dat niet goed meer voorstellen hoe dat eruit zag, hoewel ik wel nog weet dat daar iets ophing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        miljaarde!

welke kleur? poolse exemplaren kunnen schreeuwerige kleur hebben
                                        Was van dat lichtblauw
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Was van dat lichtblauw
                                          Met tuningkit op??? heb ik al meerdere malen gezien, behalve wnn ik de kodak eens bijheb
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X