Ford Fiesta?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendat is een early '80 Toyota Starlet
100% zeker.
Comment
-
yup. En in dat blauw veel verkocht geweest. Wit ook, en enkele exemplaren zelfs geel, wat niet mis was op dat bakje. Al zal dat het vorige pre-faceliftmodel geweest zijn (late 70's).__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenyup. En in dat blauw veel verkocht geweest. Wit ook, en enkele exemplaren zelfs geel, wat niet mis was op dat bakje. Al zal dat het vorige pre-faceliftmodel geweest zijn (late 70's).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennadien waren ze iets hoekiger. én beschikbaar met 12 kleppen.
Comment
-
Nadien zijn ze vooral hun charme verloren. Dat kon niet gecompenseerd worden met extra klepjes. Alleen madammen waren daar blijkbaar blij mee, met dat vierkant pictogrammetje met drie schuine klepjes op__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenPico van FC De Kampioenen had zo nen blauwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennadien waren ze iets hoekiger. én beschikbaar met 12 kleppen.
NIET KAPOT TE KRIJGEN!
na 13 jaar trouwe en zware dienst heb ik em omgetoverd tot ragbak en ermee gecrosst tot de chapement enal eronder uit lag en ng steeds altyd starten vanaf de eerste slag. Zelfs wnn enkel ng 1 bougie werkte
Ik mis em toch wel hoor
En dat 1.0 12v -tje was hevig echt een sprintkarretje tot 50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenNadien zijn ze vooral hun charme verloren. Dat kon niet gecompenseerd worden met extra klepjes. Alleen madammen waren daar blijkbaar blij mee, met dat vierkant pictogrammetje met drie schuine klepjes op
Dat heb ik nog bijgehouden
Comment
-
Gisteren in Sint-Truiden een wrak van een fiatje zien staan (zo een als dat van Tigra denk ik).
het bakske had Poolse nummerplaten
En d'r kopen juist twee trienen inOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGisteren in Sint-Truiden een wrak van een fiatje zien staan (zo een als dat van Tigra denk ik).
het bakske had Poolse nummerplaten
En d'r kopen juist twee trienen in
welke kleur? poolse exemplaren kunnen schreeuwerige kleur hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDat heb ik nog bijgehouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenmiljaarde!
welke kleur? poolse exemplaren kunnen schreeuwerige kleur hebbenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWas van dat lichtblauw
Comment
Comment