Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    das waar ook: ik weet ook al efkens een e30-wrak (316i facelift) staan waarvan ik nog steeds een foto van moet gaan maken
    Soms toevallig geen bordeaux?

Als je de E40 richting Brussel neemt, komende van Gent, dan vind je er een rond affligem dacht ik. Die kerel gaat hem nog opknappen. Je ziet hem iedere dag iets minder goed staan...

Als je foto's neemt van die da je bedoeld, mag je altijd eens informeren of die weg gaat Of mij het adres geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Soms toevallig geen bordeaux?

Als je de E40 richting Brussel neemt, komende van Gent, dan vind je er een rond affligem dacht ik. Die kerel gaat hem nog opknappen. Je ziet hem iedere dag iets minder goed staan...

Als je foto's neemt van die da je bedoeld, mag je altijd eens informeren of die weg gaat Of mij het adres geven.
      Nee hoor, nen blauwe

maar ik moet er niet voor de E40 op... jij wel

een straatnaam kan ik je nu al eventueel geven.

Comment

Nee hoor, nen blauwe

maar ik moet er niet voor de E40 op... jij wel

een straatnaam kan ik je nu al eventueel geven.
        Mag je mij altijd sturen. Kan altijd zijn dat die kerel em wel weg doet. Heb ooit zo één gevonden voor 100euro... Met originele Hartge velgen op en paar optie's die je zelden tegen komt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
          Vrij uitzonderlijk dat dat stukje onder de radiator nog in goede staat is bij een oude 123

Mooie ontdekking, ook die DS en GS hierboven

Waar ziet gij nen GS? De Citroën die voor de DS staat is een CX.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            da's het nummer van de ex-buurman, de citroenen zijn van Van Roosenbroeck in de Reepkenslei.
            Tof om zo een wijs man in de provincie te hebben De Frankie weet bena alles ps zoek voor mij is een goeie kever pre'67 rond 1500 euro aub,ik ben er al naar veel gaan kijken maar durf de stap niet zetten.ikke bang van de oldie keuring,bv met puma as afgekeurd worden ofzo,gewoon nen orginele kever verlagen na de oldie keuring

Grtzz Sifon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
              Waar ziet gij nen GS? De Citroën die voor de DS staat is een CX.
              Oh ja natuurlijk, ik kon niet meer op de naam komen gisteren, dacht wel dat het fout was
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ascona B...

Corsa A GSI

@ tigra Super vonst man ik wil diene corsa A GSI pm me aub het adres eens door,er hangt nog een sticker op van CARAT in grobbendonk shiiiiiiiit waar is den tijd,wat een feestjes daar wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ps de rest van je piccas zijn ook weeral de moeite waard

Grtzzzzzz Sifon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
                  @ tigra Super vonst man ik wil diene corsa A GSI pm me aub het adres eens door,er hangt nog een sticker op van CARAT in grobbendonk shiiiiiiiit waar is den tijd,wat een feestjes daar wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
                  Haha, en Opelfreak wil de Ascona

en pm? niks pm, iedereen mag dat weten: deze staat in Heultje, Gravin De Merodestraat (wat ne naam ), nummer weet ik niet.

Maar het is een wei op +/- 1 km vanaf de kerk te nemen, rijden in de richting van Westmeerbeek, aan de linkerkant. Je ziet em direct staan vanop de baan

en idd Carat dat waren tijden!

Comment

• Hello allemaal ik had nog een locatie op het oog waar pareltjes staan maar er WAS OH zo moeilijk bij te komen . Ik passeer er 3uur geleden en de poort stond OPEN hop ikke het terrein op
                    SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

een opwarmerke

Grtzzzzzzzzzzz Sifon.
                    Last edited by ; 11/07/2008, 20:02.

Comment

• Deel 2

Grtzz Sifon.

Comment

• Deel 3

Grtz Sifon.

Comment

• Deel 4

Grtzzzzzzzzzzzzz Sifon.

Comment

• Deel 5

Ikke enorm blij dak eens voorbij de poort kon stappen verder geen kat te zien daar,dus rustig fotokes pakken

Grtzzzzzzzzzzzz Sifon.

Comment

• Prachtig,schitterende foto's...
                              Welk monster heeft dat hier op z'n geweten? En waar ligt dat paradijs ergens?

Comment

• als 't een gele poort is: Francis.

Comment

• zalig Sifon... da kick

Mag ik ook een gokje wagen? Die haag doet mij fel denken aan ... ergens tussen Lier en Massenhoven?

Is het dezelfde haag als op deze foto ? Genomen aan de voorkant van het stuk (voor gesloten poort )

Ik ben er bekans zeker van... zelfs de klinkers zijn hetzelfde

Comment

• F
                                    r
                                    a
                                    n
                                    c
                                    i
                                    s

zeker weten.

Comment

• Idd Ook direct aan het denken
                                      Emblem
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Klopt mannen had het geluk dat de poort eens open was gisteren voelde mij als een kind in een snoepwinkel toen ik over dat terrein wandelde

Grtzzzzzzzzzzz Sifon.

Comment

zalig Sifon... da kick

Mag ik ook een gokje wagen? Die haag doet mij fel denken aan ... ergens tussen Lier en Massenhoven?

Is het dezelfde haag als op deze foto ? Genomen aan de voorkant van het stuk (voor gesloten poort )

Ik ben er bekans zeker van... zelfs de klinkers zijn hetzelfde

@ tigra ook al voor de poort gestaan precies ps die zwarte corrie staat er nog altijd

@ frankie toen je reageerde op den dolf zen piccas en schreef in emblem zit ook zo ene,ikke ng maar eens gaan kijken en hierboven staat het resultaat

Grtzzz Sifon.

Comment

Working...
                                          X