Oorspronkelijk geplaatst door Sifon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWss is één van de 2 de donorwagen, nu nog weten welke
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtendie e21 op de voorgrond lijkt me nog te redden... waar is da rob?
't Is al in de limburg dacht ik, bij ne klant met korte naam :p Maken van die dempingsmaterialen voor tramsporen enzo.
Als ik er nog eens moet zijn schrijf ik het op, maar met al die klanten die ik heb, onthou ik moeilijk de straatnamen enzo vanbuiten...
Op mijn CMR stond 9/10 Overijse, dus daar moet ge gaan zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambojarama Bekijk BerichtenFrancis is echt een kenner op het gebied van klassieke Vw en Porsche. Nadeel is wel dat hij geen vaste openingsuren of prijzen heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk ging het onthouden voor als iemand het vroeg, maar ik ben het vergeten Het is niet ver van Maleizen Deze foto kunde er op een km van trekken dacht ik:
't Is al in de limburg dacht ik, bij ne klant met korte naam :p Maken van die dempingsmaterialen voor tramsporen enzo.
Als ik er nog eens moet zijn schrijf ik het op, maar met al die klanten die ik heb, onthou ik moeilijk de straatnamen enzo vanbuiten...
Op mijn CMR stond 9/10 Overijse, dus daar moet ge gaan zoeken
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
Had die post dan ook geedit, aangezien ik met die foto er mij aan herrinerde dat het in Overijse was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVandaag een nieuw actieterrein aangesneden: Hulshout
Het begon met een Trabant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzalig Sifon... da kick
Mag ik ook een gokje wagen? Die haag doet mij fel denken aan ... ergens tussen Lier en Massenhoven?
Is het dezelfde haag als op deze foto ? Genomen aan de voorkant van het stuk (voor gesloten poort )
Ik ben er bekans zeker van... zelfs de klinkers zijn hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtendeze staat in Herenthout,achteraan het huis staan ook nog heel wat vw kevers uit de jaren 60 en 70.
Grtzzzz Sifon.
Ps wel precies van ene die cross doet/deed en die doen meestal niks weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenverdorie, da blauw golfke is twee druppels water den auto waar ik 5j geleden nog n jaartje mee gebold heb. staat die der nog?
Grtzzzz Sifon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten@ svenio Dit is een oude foto van in emblem (denk ik ) heb er geen blauw golfke 1 gezien wel veel ander moois heb zin om er nog eens langs te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtendie e21 op de voorgrond lijkt me nog te redden... waar is da rob?
op de mountainbike-route van Overijse
die bakken staan daar al HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl lang
Comment
Comment