Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    op de mountainbike-route van Overijse
    die bakken staan daar al HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl lang
    Eerste keer dat ik langs daar rij, had mij gemist en ik dacht, ik sla gewoon de volgende straat in, maar dat bleek een wegeltje te zijn Was met mijn sprinter, das ne 4,6ton (2,2m breed als ge de spiegels ni meerekend). Fun dus

Comment

• Niet zo duidelijk, maar kom:

Comment

• DSC00088 (Medium).JPG

DSC00141 (Medium).JPG

DSC00221 (Medium).JPG

Enkel mooitjes van mijn reis naar cuba...
        Enig verschil meeste wrakken blijven hier rijden...

Comment

• iets betere foto's...deze staat er al zekers 20jaar
          ook een foto van achteraan,er staat ook nog een loods vol,en achter de loods..kevers en andere vw's uit de jaren 60 en 70, ik geloof zelfs nog brilkevers

Comment

• brilkevers? ovaaltjes? altijd welkom!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              en zo ziet Tigra ze graag komen

zo ziet Tigra ze heel graag komen

Naast een fietsweg? Aarschot > Herentals?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk Berichten
                Naast een fietsweg? Aarschot > Herentals?
                Niet helemaal... wel in de buurt

Comment

Corsa A GSI

Ik ben, nu 5 jaar geleden, is gaan luisteren voor die GSI, maar hij deed de GSI niet weg
                  Staat daar al een hele tijd samen met nog een hoop andere, nogtans een autohandelaar

Daarnaast in zijn vitrine staat wel van tijd knap gerief (oude opels)

Comment

Niet helemaal... wel in de buurt
                    Toch in Hulshout?

Comment

Toch in Hulshout?
                      dat wel, maar niet langs die fietsweg Aarschot-Herentals (de oude treinroute)

of bedoelde je dat niet?

edit: de quote over de gsi laat duidelijk wezen dat je van de streek bent

Comment

dat wel, maar niet langs die fietsweg Aarschot-Herentals (de oude treinroute)

of bedoelde je dat niet?

edit: de quote over de gsi laat duidelijk wezen dat je van de streek bent
                        Idd ja ik ben van de streek

En die oude treinroute had ik idd voor
                        Daar staat ergens een huis naast met veel mercedes wrakken, moet er is foto's van gaan nemen

Comment

En die oude treinroute had ik idd voor
                          Daar staat ergens een huis naast met veel mercedes wrakken, moet er is foto's van gaan nemen
                          dat moet je zeker eens doen, ga ik alvast ook eens zoeken

Comment

• waar presies in hulhout,das vlak aan mn deur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                              iets betere foto's...deze staat er al zekers 20jaar
                              ook een foto van achteraan,er staat ook nog een loods vol,en achter de loods..kevers en andere vw's uit de jaren 60 en 70, ik geloof zelfs nog brilkevers

Hey Dj adres van deze pipo in herenthout graag,heb zin om daar eens te gaan snollen en alles wat niet te heet of te zwaar is OPLADEN

GRTZZZZZZZZZZZZZZ SIFON.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                waar presies in hulhout,das vlak aan mn deur...
                                pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
                                  Hey Dj adres van deze pipo in herenthout graag,heb zin om daar eens te gaan snollen en alles wat niet te heet of te zwaar is OPLADEN

GRTZZZZZZZZZZZZZZ SIFON.
                                  ik ook

allez... alleen kijken in mijn geval

Comment

• denk dat hij niks wegdoet....tis nogal nen speciale man
                                    vroeger als kleine jongen ben ik er vaak geweest,toen had hij nog garage...maar is dan gestopt,en alt geene dat er in de tijd stond,staat ernog...
                                    hou me op de hoogte,en veel succes
                                    als ik goed kan tellen woont hij der van 75,dus je kan al raden welke types vw's en andere dat jet ga vinden he..
                                    Last edited by ; 19/07/2008, 11:55.

Comment

• Deze heb ik nog niet gezien in dit topic, dacht ik. Mijn eerste bijdrage hier...
                                      Trouwens, die kleine boomkes die je ziet oprijzen... Ze groeien uit het motorcompartiment
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
                                        Den Deze nooit eerder zien staan kom nochthans veel in die wijk

heb er nog op het oog wel moeilijker aan te komen maar doe mn best

@tigra er staan idd overal wrakken ook int antwerpse

Grtzz Sifon.
                                        Cool bakske, zoiets in goede staat zou ik direct wel willen

Comment

dat moet je zeker eens doen, ga ik alvast ook eens zoeken
                                          Met de velo kan je er normaal niet naast zien

Comment

Working...
                                          X