Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DSC00088 (Medium).JPG
DSC00141 (Medium).JPG
DSC00221 (Medium).JPG
Enkel mooitjes van mijn reis naar cuba...
Enig verschil meeste wrakken blijven hier rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenen zo ziet Tigra ze graag komen
zo ziet Tigra ze heel graag komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenNaast een fietsweg? Aarschot > Herentals?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Corsa A GSI
Staat daar al een hele tijd samen met nog een hoop andere, nogtans een autohandelaar
Daarnaast in zijn vitrine staat wel van tijd knap gerief (oude opels)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNiet helemaal... wel in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenToch in Hulshout?
of bedoelde je dat niet?
edit: de quote over de gsi laat duidelijk wezen dat je van de streek bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat wel, maar niet langs die fietsweg Aarschot-Herentals (de oude treinroute)
of bedoelde je dat niet?
edit: de quote over de gsi laat duidelijk wezen dat je van de streek bent
En die oude treinroute had ik idd voor
Daar staat ergens een huis naast met veel mercedes wrakken, moet er is foto's van gaan nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenEn die oude treinroute had ik idd voor
Daar staat ergens een huis naast met veel mercedes wrakken, moet er is foto's van gaan nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichteniets betere foto's...deze staat er al zekers 20jaar
ook een foto van achteraan,er staat ook nog een loods vol,en achter de loods..kevers en andere vw's uit de jaren 60 en 70, ik geloof zelfs nog brilkevers
GRTZZZZZZZZZZZZZZ SIFON.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenwaar presies in hulhout,das vlak aan mn deur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk BerichtenHey Dj adres van deze pipo in herenthout graag,heb zin om daar eens te gaan snollen en alles wat niet te heet of te zwaar is OPLADEN
GRTZZZZZZZZZZZZZZ SIFON.
allez... alleen kijken in mijn geval
Comment
-
denk dat hij niks wegdoet....tis nogal nen speciale man
vroeger als kleine jongen ben ik er vaak geweest,toen had hij nog garage...maar is dan gestopt,en alt geene dat er in de tijd stond,staat ernog...
hou me op de hoogte,en veel succes
als ik goed kan tellen woont hij der van 75,dus je kan al raden welke types vw's en andere dat jet ga vinden he..
Comment
-
Deze heb ik nog niet gezien in dit topic, dacht ik. Mijn eerste bijdrage hier...
Trouwens, die kleine boomkes die je ziet oprijzen... Ze groeien uit het motorcompartimentBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sifon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendat moet je zeker eens doen, ga ik alvast ook eens zoeken
Comment
Comment