Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    WAAR staat die Kadett?

en waar die Capri???
    De Capri staat kortbij de Ascona Je vertrekt terug aan de Ascona, richting hulshout, dan kom je aan een Ford garage en een plantenkweker, geloof Arbor of zoiets. Daar een 100m verder aan je rechterzijde staat de Capri.

Het Dettje ben ik gepasseerd vlak voor ik Heist-op-den-Berg inreed als ik van de ascona kwam. Morgen ga 'k nog telefoneren want die wil ik wel als donor, was erg rot
    www.opelklassiek.be

Comment

• vergis ik mij, maar je bent precies in de wei geweest van de ascona? zo kortbij dat die foto lijkt... of heb je een nieuwe cam?

die Capri kon ik idd niet gevonden hebben, ben Hulshout ingeslagen vorige keer

Comment

vergis ik mij, maar je bent precies in de wei geweest van de ascona? zo kortbij dat die foto lijkt... of heb je een nieuwe cam?

die Capri kon ik idd niet gevonden hebben, ben Hulshout ingeslagen vorige keer
        Jaja deur opengehad enal, sleutels staken erop, maar zoals gezegd, cam was zogoed als plat Heb bij het dettje even staan freaken omdat hij plat was, even laten liggen met de lens open en toch ng 2 pics kunnen nemen
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
          Jaja deur opengehad enal, sleutels staken erop

Geen pottekijkers? Kan je toch niet écht onopgemerkt binnen?

Gij ga mee naar de oranje Wartburg kerel

Comment

Geen pottekijkers? Kan je toch niet écht onopgemerkt binnen?

Gij ga mee naar de oranje Wartburg kerel
            Na 2 keer te hebben aangebeld om de prijs te vragen, waren we er zeker van da er niemand thuis was.
            www.opelklassiek.be

Comment

Na 2 keer te hebben aangebeld om de prijs te vragen, waren we er zeker van da er niemand thuis was.
              zondag iets te doen?

gaan we nog eens prijs vragen

Comment

• Wel spijtig, ik had de man wel eens willen spreken voor eventueel wat onderdelen te kopen

en die wartburg zie ik zitten
                www.opelklassiek.be

Comment

zondag iets te doen?

gaan we nog eens prijs vragen
                  ja, ma maandag nie
                  www.opelklassiek.be

Comment

Jaja deur opengehad enal, sleutels staken erop

kon ge zo meepakken
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het heeft trouwens flink geduurd eer ik en pa de ascona hadden gevonden alst koers is, niks dan miserie
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

kon ge zo meepakken
                        Idd Maar zo zijn we nie hé
                        www.opelklassiek.be

Comment

• Wel DE streek daar Op 10km zeker 5 kevers tegengekomen enz, en oude opeltjes enz...
                          www.opelklassiek.be

Comment

Het heeft trouwens flink geduurd eer ik en pa de ascona hadden gevonden alst koers is, niks dan miserie
                            alléz nu... zo gemakkelijk

en dan had je nog de perfecte wegbeschrijving

Comment

Wel DE streek daar Op 10km zeker 5 kevers tegengekomen enz, en oude opeltjes enz...
                              daar hebben we de helft van het schoon weer nog niet gezien

Comment

• Fak, dat Dettje is van het huis waar hij voor staat, en dat is niet het huis van de garagist die ernaast zit. Met die tel.nr ben ik dus niks.

Zal ik ng eens moeten teruggaan volgende week ofzo.
                                www.opelklassiek.be

Comment

• al die vrakken staan hier presies in de regio....Tigra al naar die vw's geweest..??
                                  een capri weet ik nog nieuw staan,in een toonzaal,ik geloof zelfs nooit ingeschreven geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                    al die vrakken staan hier presies in de regio....Tigra al naar die vw's geweest..??
                                    een capri weet ik nog nieuw staan,in een toonzaal,ik geloof zelfs nooit ingeschreven geweest...
                                    nog niet maar het komt er wel van deze week.

locatie van die nieuwe capri in toonzaal?

Comment

• 2 weken geleden nog eens een toevallige spot gedaan. En wat voor een!
                                      Ik fiets terug van de ksj, al honderden keren langs die weg gefietst en opeens kijk ik even naar links, zie ik daar toch geen sportwagens staan zeker Snel 2 foto's gemaakt, dichterbij ben ik niet geweest.

Maar uiteraard achtervolgde mij de gedacht om eens dichter bij te gaan zien. Dus ben ik op een avond eens langs geweest toen ik weer eens terug kwam van ksj Toen viel me op dat het huis te koop stond dus was het lekker veilig. Het bleek dus een Lotus Esprit te zijn. Helemaal groen van het mos en hij is al jaren niet meer gebruikt geweest. Ik vraag me af of je hem bij het huis krijgt

Morge ga ik overdag deftige foto's nemen en verder opzoek naar wrakjes

Comment

• Derstraks nen cortina en panhard gaan trekken voor het "vergane glorie topic " en wat staat er nog in den hof van diene cortina ne jag 4,2 Liter.vanop straat (kom er regelmatig voorbij) zag die er nog goed uit maar eens in diene hof holy shiiiiiiiiiiiit wat een wrak

Grtzzzzzzzzzzzzzzzz Sifon.

Comment

• Wrak van de dag: komt precies recht uit de schuur!

Comment

Working...
                                          X