Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    ik vind dat al meer iets eind jaren 70's zo'n jalouzieën

samen met die plastiek windvangers voor op de voorste zijruiten (hoe noem je dat?)

mijn vader had het op zijn 244 DL
    Die ascona in Hulsthout heeft ook van die windvangers
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      winddeflectors

Het ultieme was alles tesamen op een lada; opzij, achterruit en op schuifdak

Die van de schuifdaken zag je ook enorm veel hé Ik herriner ze vooral van Peugeots 505 en Bmw's e28 en mercedes w123

En je vergeet nog de windsplitters op de gardebou's!, Zoals bij een Ascona 400

Maat van me zijn broer reed tot 2000 met een oude D-Kadett, goed voorzien van al deze tjoening spullen Ik heb die wagen ng willen overkopen destijds.
      Last edited by opelfreak; 31/07/2008, 14:21.
      www.opelklassiek.be

Comment

• weet nog een kadett tekoop staan,ik denk model jaren 80 en een peugeot 504..beide zien er nog goed uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
          weet nog een kadett tekoop staan,ik denk model jaren 80 en een peugeot 504..beide zien er nog goed uit...

Fowtoo's !!!
          www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

En je vergeet nog de windsplitters op de gardebou's!, Zoals bij een Ascona 400
            hell yeah!!! m'n oompje had begin '80 een 323i met bodykit en die splitters op de gardebou's. Ik was erdoor gefascineerd, echt. Een bordeaux-rode. Ik vond hem super in die tijd.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Hello, vraagske is hier iemand van de buurt van passendale ?
              ben daar eens gaan kijken naar een rally en toen dat ik tegen een loods ging pissen merkte ik dat deze vol oude opels stond...

Comment

• Ben er vandaag ook geraakt spijtig genoeg geen verse pics kunnen maken wegens betraptheid

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten

Ik had m'n Spook ervoor gezet (half op straat - half op de berm) om dan een foto te maken als bewijs dat ik er geweest was wil ik juist mijne kodak uit m'n broekzak halen komt die oude man al om de hoek kijken, shit

Komt naar mij toe, ik al m'n motorkapke opengezet

"em is toch nie kapot? "

"nee nee, alleen een beetje laten afkoelen, op tijd eens rusten hé ", zei ik

"ja, das gelijk ne ouwe mens hé, dat moete ook af en toe is laten rusten", zei em

zo is dat...

"ja, ik peisde al dak ne motocyclette hoerde stoppen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                  weet nog een kadett tekoop staan,ik denk model jaren 80 en een peugeot 504..beide zien er nog goed uit...
                  Die heb ik vandaag ook gezien, in Voortkapel en bordeaux van kleur?

dacht nog te stoppen voor foto, maar je hebt daar nogal weinig plaats om fatsoenlijk aan de kant te gaan staan

Comment

• wrak van de dag: half verbrande Omega met water in.

Comment

• tigra, das wel spijtig dat je geen fotos kon maken....jaja die 504 staat in voortkapel

Comment

wrak van de dag: half verbrande Omega met water in.

Af en toe ziet ge dat wel eens rijden, geen wagens die verbrand zijn, maar wagens met een replica nummerplaat, achteraan ... is prolly de reden waarom het lettertype afwijkend is

Comment

wrak van de dag: half verbrande Omega met water in.

Ne GLS Met de speciale wieldoppen
                          wel spijtig
                          www.opelklassiek.be

Comment

Ben er vandaag ook geraakt spijtig genoeg geen verse pics kunnen maken wegens betraptheid

Ik had m'n Spook ervoor gezet (half op straat - half op de berm) om dan een foto te maken als bewijs dat ik er geweest was wil ik juist mijne kodak uit m'n broekzak halen komt die oude man al om de hoek kijken, shit

Komt naar mij toe, ik al m'n motorkapke opengezet

"em is toch nie kapot? "

"nee nee, alleen een beetje laten afkoelen, op tijd eens rusten hé ", zei ik

"ja, das gelijk ne ouwe mens hé, dat moete ook af en toe is laten rusten", zei em

zo is dat...

"ja, ik peisde al dak ne motocyclette hoerde stoppen"

Ja, stiekem kun je niet aankomen met spook Die hoor je van kilometers ver al afkomen
                            www.opelklassiek.be

Comment

• mooie wieldeksels op die burnmega

je vraagt je af wat dat daar zo lang blijft staan ...

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichten
                                Hello, vraagske is hier iemand van de buurt van passendale ?
                                ben daar eens gaan kijken naar een rally en toen dat ik tegen een loods ging pissen merkte ik dat deze vol oude opels stond...

Vertel ! Waar was dat juist in Passendale ?????
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Ook wat gezien vndg:

Audi 80:

www.opelklassiek.be

Comment

• R11 met een Turbo velg mss is het wel een Turbo !

www.opelklassiek.be

Comment

• Volvo 244, nog te redden !

En een T3

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                        R11 met een Turbo velg mss is het wel een Turbo !

Het zou me verwonderen dat het een turbo is, ik zie te weinig plastiek onder z'n stootboorden op de deuren.
                                        Ofwel was dat pas vanaf de facelift ...

In elk geval, lijkt het me een replica-velg of -deksel, want de turbo-velgjes waren zo:

Ik dacht zelfs eerst zo:

maar dat waren de velgen van de R18 turbo.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• staan ier were schoon machientjes

Comment

Working...
                                          X