Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Diene die er stond was een na-facelift eh, zitten daar dan nog verschillen op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenAwel kijk, er zijn hier mensen op 't forum met een goed geheugen!!
Hier zijn duidelijkere foto's van 't patrol-wrakje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtentigra, das wel spijtig dat je geen fotos kon maken....
pas op hij was vriendelijk hoor, geen probleem, gaf zelfs nog een compliment over mijn kar, maar hij bleef écht bij me staan tot ik terug vertrok.
Heb wel goed naar de kever kunnen kijken ondertussen
Oorspronkelijk geplaatst door chummy djjaja die 504 staat in voortkapel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNe GLSMet de speciale wieldoppen
wel spijtig, ik ook
't zou ook een cd kunnen zijn
Comment
-
-
de kever die opgegraven werd in een tuin van een 16e eeuwse villa,of wat ervan overblijft.
Wagentje is van 1960,destijds was ie kapot en de eigenaar stopte hem in de grond.
Nu gaat ie mee naar een tentoonstelling,waar ie zal staan naast een kompleet exemplaar...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk BerichtenHello, vraagske is hier iemand van de buurt van passendale ?
ben daar eens gaan kijken naar een rally en toen dat ik tegen een loods ging pissen merkte ik dat deze vol oude opels stond...
Waar?
precies ideaalheid voor een roadtrippeke
Comment
-
Last edited by svenio_g; 07/08/2008, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
Van die wei is al een uitgebreide reportage geleverd
Comment
-
ow, khad ze niet herkend
Comment
-
In Aaigem gespot vndg, wel niet meer foto's kunnen nemen, de eigenaar stond ineens naast me
Datsun Cedric:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenwel niet meer foto's kunnen nemen, de eigenaar stond ineens naast me
Comment
Comment